T0mmen Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Bare riv det av :p Veldig fint prosjekt :) Nei, det skal på igjen også..Ellers takk:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Pen installasjon foran :phatyo Men ja, dropp de forferdelige harry speilene som ødlegger alt som har med Vectra B og gjøre :( De er så Usannsynelige stygge, skulle ikke vært lov :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Pen installasjon foran :phatyo Men ja, dropp de forferdelige harry speilene som ødlegger alt som har med Vectra B og gjøre :( De er så Usannsynelige stygge, skulle ikke vært lov :knock: stemmer de...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Oisann, har en tråd her også ja..HAr helt glemt den jeg=P Men litt har skjedd siden sist. De gamle dørene er vekk, og nye skal bestilles. I mellomtiden så har jeg bygget om a-stolpene i bilen, plass til både diskant og mellomtone. Kommer med litt bilder underveis:) Har også dempet taket med 2 lag Vibroplast-M1 og 1 lag med vibroplast-m1 i bakdørene, samt 1 lag splen3015 i fremdørene. Litt bilder av takdemping: Taket er på plass igjen Splen3015 er på plass i hus Fremdører under demping av spen3015 Bakdørene under demping av vibroplast-m1 Kassa til den ene 12" noe som er mikset for å kun bruke den Baffelringene til midbassene som skal i døra Ombygging av a-stolper er begynt Kompis har begynt å pøse på med ployester A-stolpene er dempet med vibroplast-m1 Litt testing Måtte sparkle litt på den ene stolpen Begge er montert på Ca passasjerposisjon Ca førerposisjon Stolpene passer utmerket på plass. De skal også bores på små hull for litt pusting til mellomtone, og skal inn med dempeull bak dekslene. Sort vinyl og lim for lakksprøyte er bestillt og kommer over helgen:) Stay tuned.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har også handlet ny cd-spiller av type Alpine CDA 9855R, denne er det 3 veis aktiv deling på noe jeg skal benytte meg av å kjøre aktivt på frontsettet:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Ja her har ting skjedd også..A-stolpene er til Anders Fleischer til opptrekking. Dørene er sendt fra Blomdal så de kommer vell på Onsdag, så de kommer vell iløpet av uka her. Og de skal forhåpentligvis støpes til helga..Ny amp er også handlet inn og det er en Genesis Five Channel. Denne ampen yter 4x40w + 1x140w i 4 ohm, lave tall men det er SOLIDE watt det er snakk om. Og driver å ser etter firkanta stålrør på 20mm x 20mm som skal sveises som en forsterkerrack bak i bagegrommet. Oppdateringer vil komme, men oppdaterer bilstereotråden mest, så titt innom der for dere som er veldig intressert og liker masse bilder:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Oij, helt glemt denne tråden jeg. Kom meg ikke inne her tidligere pga moderator eller noe slikt. Ikke vet jeg..Men her har det skjedd mye siden! Genesis Five Channel er kjøpt inn, a-stolpene er montert med elementer i, Genesis Stereo 60 er kjøpt inn, Alpine PXA-H701 og Alpine IVA-D310RB er kjøpt inn, bagagerommet er bygd ferdig og bilen er lakkert i effektlakk.. Får legge ut litt bilder av ting og tang her nå da:) Slik babagerommet ser ut pr dags dato (mangler siste ampen enda): Ny jording: Alle kabler er lagt i fletta kabelstrømpe: Gjennomføring inn til cupen: Her er frontleppe slipt bort etter uhell: Fargen vi blandet til bilen: Frontfanger nedpussa: Ny frontleppe montert: Bakfanger nedslipt med pussemus og 360 papir, samme som frontfanger: Bilen ferdig vannslipa: Listeverk ferdig lakkert: Fargen har kommet på bakluka og tak: Bakfanger ferdig lakkert: Litt dekor bak på venstre bakdør og litt på skjerm: Samme er gjort på en del av panser og høyre forskjerm Litt bilder av bilen: A-stolpene montert med diskanter og mellomtoner i: Hatthylla og rørene fra båndpasskassa bak: Hva syns dere?:) Bilen er nå for salg. Var også på EMMA i Molde og kom på 3.plass, ganske fornøyd med lydpoengene, da det var de jeg konsentrerte meg om mest, og ikke installasjonen enda. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Fantastisk fin lakk må jeg si! :D Ellers ble jeg positivt overraska over hvordan A-stolpene ble seende ut! Følte det så litt mye ut fra bildene når du jobba med de! men ble jo supert! Gleder meg nå til å få ferdig min Vectra A! :D Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 PENT... SATNA for en fin lakk.. og bra annlegg.. vanskli å lage bra lyd i vectra sies de.. er ditt bra? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 PENT... SATNA for en fin lakk.. og bra annlegg.. vanskli å lage bra lyd i vectra sies de.. er ditt bra? :P Vanskelig? Nei, vil ikke si det. Fleste som bygger lukket eller reflekskasser i sedaner, får en dårlig lyd og senere sprer "rykter" om at den bilen er vanskelig å bygge i og det merket er dårlig osv pga lite bass. I en Sedan så er det KUN, båndpasskasse som fungerer sinnsykt bra, om man skal ha skikkelig trykk til vanlig bruk. Og montering av frontsett, vinkling og demping er alfaomega..Takker for positiv tilbakemeldinger:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 PENT... SATNA for en fin lakk.. og bra annlegg.. vanskli å lage bra lyd i vectra sies de.. er ditt bra? :P Er ikke så vansklig, syntes nå jeg. Første bilen jeg noen gang har mekka anlegg i, og var ikke så alt for hardt syntes nå jeg :) Bortsett fra noooe unødvendig risting i hattehylla =/ og utvendig risting :P men ellers grei lyd! Veit ikke åssen det blei i din T0mmen, men regner med at det blei bra det å =) Ser sånn ut vaffal :D Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ja.. ble nå bra lyd i annlegge mitt også i vectraen min ;) men eg hadde lukket kasse da... er ikke de du her? og hva er båndpasskasse? ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Matsi- Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hey. Hvilken grill er det du har på bilen?. Hvet du hva en slik koster?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Flott gjennomført, men speilene dine :D Kast de ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Flott gjennomført, men speilene dine :D Kast de ;) hører ikke heime på vectra... skal dem vek gi dem til meg... :P og eg skal ikke ha den på ve3ctra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg