Gå til innhold

Golf Gti 16V selges....

Ranger emnet

Mort1

Anbefalte innlegg

Hvit 87 mod Golf Gti 16V Nettopp EU-godkjent.

-Senket 60-40

-Splitter nye 15" alufelg med dekk

-90-fangere

-Sikkert mye annet stasj...

Dette er søskenbarnet mitt sin bil, og han ba meg legge den ut på bilforumet da han ikke har internett enda. Jobber i Oslo, men blir vel og treffes hjemme på Nordmøre til tider..

Ring 98807394 for mere info...

PS. Felgene på bilde er ikke ny-felgene.. Støtfangerene er også lakkerte. Har desverre ikke annet bilde her på min maskin.

post-847-13804851945146_thumb.jpg

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ganske bra ut, og det er lite rust. Det er en liten bulk i høyre framskjerm, som du så vidt kan se på bilde. Pussa og lakkert under hjulbuelistene i sommer. Grillen er forresten også bytta, til 88mod.. Det følger med høytalere i dørene, og diskant på dashborde. Husker ikke merke, men spiller ganske bra.

Prisantydning 20000 kr.

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som skal selge bilen.

motor skal visst være byttet og er overhalt for 15000, kvittering.

ellers er det en ukes gamle bsa felger med goodyear ventura dekk.ellers kan et annet sett med nesten nye dekk (15") selges med. vinterdekkene står på original stålfelg, 185 60 14. det er bra og holder en sesong til. Skal få med frontsettet, merke boston akustics. og muligens jeg sender med en kenwood mono blokk.kabler ligger klar, gidder ikke å ta ut. ellers er motorfeste bytta, bensinpumpe,div pakninger, ny håndbrekkwire,nye styrestag,ny girolje,motorolje/filter, er også mye mer, men kommer ikke på alt. 90 fangerene er 2 måneder gamle. den er også nylig tectylbehandlet. 2.5" eksos. ene lydemperen er bytta til rakrør. eu ok juni 03..eneste mangelen var et endeledd, men er bytta og forstillinga er justert, har vel kvittering på d å. Ellers har jeg kvitteringer for en samla sum på +-25000. hvis noen har spm må dere bare ringe, bli å treffe på forumet i helga. nye bilder skal jeg prøve å ta i løpwet av neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider