Cheron Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Baklykter Viskermotor ( foran ) Drivakslinger Bensintank Bakre støtfanger ( dellakkert, og hel..) 75 amp dynamo Og litt rusk og rask... Send PM og spør.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hvor mye for panser? Skulle hatt et og øvd meg på glassfiber på.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 dash? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hvor mye for panser? Skulle hatt et og øvd meg på glassfiber på.. Næh? 500 spenn... Kom og hent... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 dash? Vil helst selge hele driten komplett.. Ligger på pall nå... Selger jeg i småbiter blir jeg ikke kvitt resten.. Men helt nøyaktig; hva skal du evt ha? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ka ska du ha for de 4 små listene som er på for/bakskjerm ?Er de lakkerte? kan heilt sikkert sendes i vanlig A4 konvolutt. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 ka ska du ha for de 4 små listene som er på for/bakskjerm ?Er de lakkerte? kan heilt sikkert sendes i vanlig A4 konvolutt. Har bare de på forskjermene.. Bilen er smadra bakfra... Vanlig svart plast.. Skal du ha de to små plastbitene???? Må vel finnes på hoggere nær deg? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 eg e kj så dødli kjent kor høgerene er i oslo, er her pga førstegangstjeneste ser du. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 eg e kj så dødli kjent kor høgerene er i oslo, er her pga førstegangstjeneste ser du. Akkurat... 2 små plastbiter?? De kan du få mot porto av meg :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Det hørtes supert ut. Hvordan vil du ha porto betalt?? du får vel de oppi en A4 konvolutt ?? Sjekk om du har de "klipsa" som gjør at den henger på skjermen også er der da. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Opp... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 har du et bilde av mønsteret på setene? noe slitasje på førersiden foran? trenger vel egentlig bare førersete hvis du vil selge det løst, men regner med det er uaktuelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 har du et bilde av mønsteret på setene? noe slitasje på førersiden foran? trenger vel egentlig bare førersete hvis du vil selge det løst, men regner med det er uaktuelt.. Selges komplett..... :) Ikke noe slitasje... Bilder kan tas via MMS.. Men da må jeg på verksted først.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Opp... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Interiør og dash solgt... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg