HusebyRS Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har funnet denne her på nettet, blandt annet på BS bildeler.no... Denne fangeren er utrolig tøff på A4 (er altså en kopi av S4-fangeren), men jeg finner ingen bilder av denne montert på b4 80en:S Noen som har noen bilder av den? Tror dere det kunne ha vært tøft med en slik på en 80? Takker for alle eventuelle bilder, eneste bildet jeg har er denne..men dog ikke montert! : Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg likte fangern. Masse luftinntak. Jeg tror denne hadde passa perfekt på en B4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 dette er jo fangeren jeg skal kjøpe :) har prøvd å mode en S4 fanger på bilen min, bilde ligger i prosjekt tråden. mener også denne vil være perkfet. Ikke for voldsom, men samtidig veldig tøff. Den passer jo med bakfangeren også, med unntak av listene Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 dette er jo fangeren jeg skal kjøpe :) har prøvd å mode en S4 fanger på bilen min, bilde ligger i prosjekt tråden.mener også denne vil være perkfet. Ikke for voldsom, men samtidig veldig tøff. Den passer jo med bakfangeren også, med unntak av listene Du får legge inn bildet av bilen din med fangeren når innkjøpet er ferdig da;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Har ikke penger til det enda :D kan ikke du montere og legge ut bilde? ;) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 hadde den blitt for brutal viss du hadde fjerna rillane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 elle melle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Har ikke penger til det enda :D kan ikke du montere og legge ut bilde? ;) hehe, jeg hadde egentlig tenkt til å skaffe en S2-frontfanger, men den er jo nesten umulig å få tak i! Så jeg kjikka litt på andre B4-fangere på markedet, og nesten alle var enten kopier av RS2 og RS4, eller sånn "bolt-on" sak, som du setter på den orginale fangeren... Denne var nesten den eneste jeg kom over som var tøff, men tørr ikke å kjøpe noe før jeg vet hvordan det blir...etter alt jeg vet kan jo "S4" fangeren få B4en til å se veldig plastik ut...jeg veit ikke=/ Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 jeg bare lagde en liten kjapp modd (ikke noe bra eller noe sånt) for å få en liten pekepinn på hvordan det sånn ca vil se ut...dette bildet er da minus tåke- og blinklysa... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Ikke fornærm en b4 med å sette på en s4kopi fanger, blir helt feil i forhold til formene på bilen o.l Hvis dere absolut må ha en ny fanger kjøp rs2 replika Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Ikke fornærm en b4 med å sette på en s4kopi fanger, blir helt feil i forhold til formene på bilen o.l Hvis dere absolut må ha en ny fanger kjøp rs2 replika Kanskje det blir litt feil ja... Men jeg vil ha en fanger som trekker ned mot bakken, eneste som er fine er RS2fangeren og S2fangeren, men som jeg har sagt tidligere så er fangeren til RS2en oppbrukt for lenge siden og S2 fangeren nesten umulig å få tak i...har fått et tips om at cab-fangeren også kan brukes, men må det modifiseres? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg tror ikke denne fangeren vil ødelegge linjene spess mye på B4. Er sikkert ikke bare kopiert rett fra S4 fangeren, men laga utifra B4 også er hullene støpt inn på en måte. Men er ikke så lett å si uten å ha sett fangeeren på en B4 :) RS2 synes jeg også er for oppbrukt, å skilter at blien skal ha veldig mange hester under panseret, noe de fleste 80'er ikke har. Cab fangeren skal ha samme festene som coupe, og må kanskje modifiseres for å sette den på en sedan. Lurer på om ikke den blir for kort bak til hjulbuene også? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 cab eller coupefanger blir bra http://img146.imageshack.us/img146/7241/atc2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 cab eller coupefanger blir brahttp://img146.imageshack.us/img146/7241/atc2.jpg Og dette passa rett på? uten modifisering? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg