brostuen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg anlegg. Er ganske blond når det gjelder Anlegg og forsterker. Hadde tenkt meg 2x12" og en forsterker. Og kanskje et par høytalere i Hattehylla. Vil han noe som har skikkelig trøkk i. Hører det meste på Techno, hip-hop og gammel rock. 5000kr MAX 8000kr Kom med forslag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamtm Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg anlegg. Er ganske blond når det gjelder Anlegg og forsterker. Hadde tenkt meg 2x12" og en forsterker. Og kanskje et par høytalere i Hattehylla. Vil han noe som har skikkelig trøkk i. Hører det meste på Techno, hip-hop og gammel rock. 5000kr MAX 8000krKom med forslag:D Litt mer enn ditt budsjett men uansett. http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/shop/vare.asp?id=6078 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg