Mikkel Rev Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har en VAG 1.6td, 89 modell som jeg sliter med diesel lekkasje ved dysene. Vanskelig å lokalisere hvor lekkasjen er. Har hatt dysene ute, gjort reint og skrudd sammen med rett moment. Byttet returslangen (plastslangen) mellomdysene. Er også ganske sikker på at det er tett mellom dysa og diesel rørene. Leste i en manual at de skivene/skjolda under dysene skulle byttes ved dysebytte. Kan det hjelpe? Noen som har en ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 må kanskje frese sete til dysa... er spesial verktøy til det..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 når du har ute dysene så er vel regelen at setet skal freses, og skiva skal byttes. Ellers så kan du risikere at det blir blowby mellom toppen og dysa Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.