ekkoj Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Fargen på bilen min er som nevnt her lofotengrün L61H, bilen ovenfor som forøvrig kalles lusa er manillagrün L63Y, som bilen min også var før jeg lakka den opp. Skal du ha andre orginalfarger i samme duren har du Santosgrün LA6A, Lidogrün LA6B, Viperngrün L96N eller Kolibrigrün L99Y å velge mellom.. de to sistnevtne er forøvrig metallic... Einsere kom også med Cliffgrün L61A og Baligrün L62A , men disse blir nok litt lnagt unna camo-grønn om man kan si det sånn... Her er forøvrig et bilde du kanskje ser fargen min bedre på Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Takk for info! Veldig fin bil du har der! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti83 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 jeg har en slik gti leppe til salgs pm meg for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Here bli bra d Pål. Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har samlet seg noen høytalerelementer opp igjennom tidene, så på denne bilen fant jeg ut at det var på tide med noe gjennbruk. Pioneer DEH-P5800MP Pioneer TS-H871 Alpine SPS-1329S Alpine SPS-6939S Lightning Audio B1.65C Dette var utvalget jeg fant, så får vi se hva vi får til av det... Noen tips? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Så også at det var 3,5" * 6" bak dekselet i døra forran. Så om ingen har noen forslag til plasser jeg skaffer det, så blir det smidd til noe for å få de småe Pioneer høytalerne bak der... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hva er fargekoden på denne lakken? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Da har jeg så smått begynt med stereodelen, og startet med å tilpassen dekslene i døren for å få inn de småe Pioneer høtalerne bak 4" *6" dekselet. Tok Noen bilder, så dere ser hva jeg har gjort... Dekselet sett bakfra. Slik skal høtaleren stå. Lagde noen braketter av stål. Punkta fast non skruer fra undersiden, bygde opp litt med en mutter på hver plastpinne, så lima jeg alt med sika. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg