Dieselhakke Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har en `98 A3 TDi med originalt Ambition-sportsunderstell (eller hva man skal kalle det), og jeg har tenkt å bytte dette med komplett understell (max kr. 6000,-) - hva skal jeg kjøpe? Jeg syns ikke bilen er særlig god å kjøre heller, den ruller på 19", sporer som h..., og er heller ikke særlig kompakt. Jeg tenker derfor på å bytte til polyuretan-foringer i forbindelse med understellsbyttet, og lurer på hvilke foringer jeg da må bytte? Og hvor jeg får tak i disse? I tillegg driver jeg og bygger hus og har ikke plass til sub i bagasjerommet. Jeg har da tenkt å, i det minste, koble originalsub`en på siden av bagasjerommet til cd-spilleren. Hva slags adapter trenger jeg til dette, og hvor får jeg tak i den? Og får jeg samtidig tak i adapter slik at spillerens info vises i kjørecomputerdisplayet, slik som på originalspillere? Siter - 1987 BMW 320i - 1986 BMW 320i LE - 1991 Audi 100 2,8E - 1998 Audi A3 1,9 TDi - 2005 Saab 9-3 1,9 TiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har en `98 A3 TDi med originalt Ambition-sportsunderstell (eller hva man skal kalle det), og jeg har tenkt å bytte dette med komplett understell (max kr. 6000,-) - hva skal jeg kjøpe? Jeg syns ikke bilen er særlig god å kjøre heller, den ruller på 19", sporer som h..., og er heller ikke særlig kompakt. Jeg tenker derfor på å bytte til polyuretan-foringer i forbindelse med understellsbyttet, og lurer på hvilke foringer jeg da må bytte? Og hvor jeg får tak i disse? I tillegg driver jeg og bygger hus og har ikke plass til sub i bagasjerommet. Jeg har da tenkt å, i det minste, koble originalsub`en på siden av bagasjerommet til cd-spilleren. Hva slags adapter trenger jeg til dette, og hvor får jeg tak i den? Og får jeg samtidig tak i adapter slik at spillerens info vises i kjørecomputerdisplayet, slik som på originalspillere? Angående demperene kan du kjøpe hos meg! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145118 mvh Kenneth Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg