Rezern Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hei Har fått tak i et uorginalt(ettermontert) soltak som har stått på en 240 79',har planer om å sette dette på en 740 86'. Men det kan se ut som om det er større bue på 240 taket i forhold til 740 taket,noen som hvet??? Soltaket er av merket "faba autoglas", og søk på google gir lite eller ingen resultat. Noen som hvet om dette vil passe over?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Veit ikkje om det vil passe... Men har lurt på ein liten sak, hørt at 960 takluke med glass skal passe på 740. Noen som kan bekrefte\avkrefte dette? Lykke til Rezen, sikkert noken som vei dette her inne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 960 luke passer i 740 ja. Ettermontere takluke ville jeg aldri begynt med, isåfall ville jeg kappa stolpene å bytta hele taket til et med orginal luke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rezern Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Bytte hele taket er vel kansje litt drastisk... Men får vel bare vente i spennig og se, er bare et impulsivt prosjekt som kom på gli her en dag, men blir ikke satt i gang noe før jeg vet om dette vil gå... Håper noen vet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 960 luke passer i 740 ja.Ettermontere takluke ville jeg aldri begynt med, isåfall ville jeg kappa stolpene å bytta hele taket til et med orginal luke. passer dette uten mye problemer? lett å få taki i sverige?birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Er plug-and-play. Er ikke så veldig vanlige, men markedet for å finne det er betydelig større i Sverige ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hvorfor montere takluke nåe du er så heldig å ikke har det. Sier bare, *lekasje* Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Takluke eller AC. Begge deler blir det kødd med en eller annen gang å da blir det dyrt/mye arbeid å fikse. Så beste er nok å ha ingen av delene. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg