Ottesen Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Heisann... Skulle ha hatt noen hjullager bak til bimmer'n min jeg, noen som vet om noen kurante steder som selger det ? Biltema fikk ikke inn på LENGE... Mekonomen var det ganske så dyrt... Bmw ( Brennes Auto ) fant ikke ut pris uten riktig info (måtte ha understellsnr) og jeg regner med at dem er ganske dyre... Forslag ? Mvh :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 sett på http://www.gsbildeler.no? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 sett på http://www.gsbildeler.no? Ja, mener det, visst jeg ikke husker helt feil så kostet det 525 kr stk der, ikke så værst egentlig... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ingen dum pris det nei. leveringstida er ikke så ille heller, sist jeg betilte noe derfra så fikk jeg det innen tre dager... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 http://www.koed.dk Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 http://www.koed.dk Takker, var ikke så gal pris tror jeg ? Har ikke sjekket åssen kursen er i danmark, men åssen fungerer det visst jeg bestiller derifra da ? Vet at dem har butikker i norge sverige også :) Bare sender dem ifra den nærmeste ? Vet ikke om jeg er blind, men finner ikke noe sted å melde meg inn, kun login for dem som allerde er medlem... Mvh Edit: Kostet faktisk ca det samme for 2 stk hjullager der som 1 stk på det billigste stedet jeg har sett... ( biltema,mekonomen,bmw osv ) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Takker, var ikke så gal pris tror jeg ? Har ikke sjekket åssen kursen er i danmark, men åssen fungerer det visst jeg bestiller derifra da ? Vet at dem har butikker i norge sverige også :) Bare sender dem ifra den nærmeste ? Vet ikke om jeg er blind, men finner ikke noe sted å melde meg inn, kun login for dem som allerde er medlem... Mvh Edit: Kostet faktisk ca det samme for 2 stk hjullager der som 1 stk på det billigste stedet jeg har sett... ( biltema,mekonomen,bmw osv ) Eg kan anbefala koed.dk rask leveringstid og bra service. jeg bestillte en del ting på en torsdag, og hadde delene mandagen etter kl 12. Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Eg kan anbefala koed.dk rask leveringstid og bra service. jeg bestillte en del ting på en torsdag, og hadde delene mandagen etter kl 12. Okay, det eneste som var negativt av at frakten ble litt dyr...:( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tror det ordnet seg nå, sjefen på biltema ringe å sa han kunne ta med 2 hjullager til meg i bestillingen :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 har snakket med et par folk som mente det skulle la seg gjøre å bestille lager på mål!! Har en Trans Am der dette kunne være aktuelt i første omgang, men ser jo at lager til bmw er dyrt i norge, så det kunne være en tanke det også?? Tror de kaller det "maskinlager" eller noe... kvaliteten på disse skal vel være minst like bra som vanlig hjul-lager... etter det jeg har hørt da!! Får riktig lager ved å se på nummeret som står på skiva innerst og ytterst på lageret... eller om man får vite størrelsen på BMW... Sånne lager får man forøvrig tak i på div butikker som selger industri artikkler... har ikke prøvd selv enda, så jeg er ikke helt stødig i hvordan man går frem!! Bare et tips jeg har hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Handlet hjullagre nå, jeg har ikke vært så rask se :) Bestillt ifra gs, og er velig fornøyd på alle måter fra dem jeg :) Men jeg måtte gi opp skruingen, mangler umbrako verktøy som ikke knekker og slik :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Handlet hjullagre nå, jeg har ikke vært så rask se :) Bestillt ifra gs, og er velig fornøyd på alle måter fra dem jeg :) Men jeg måtte gi opp skruingen, mangler umbrako verktøy som ikke knekker og slik :) umbrako på bremse caliptrene du mener? er no dritt å bytte hjullager på E34 ass:( men d hender man må d da;) GS er veldig bra, handler d meste fra dem:partyon: Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 umbrako på bremse caliptrene du mener? er no dritt å bytte hjullager på E34 ass:( men d hender man må d da;)GS er veldig bra, handler d meste fra dem:partyon: Mente umbrakoene på drivakselen...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg kjøpte på bmw forhandler til 490 ,- eller noe sånt. Det er vel ikke så gal pris? var dyrere for uorginale.. Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg kjøpte på bmw forhandler til 490 ,- eller noe sånt. Det er vel ikke så gal pris? var dyrere for uorginale.. Er nok ikke så galt det nei :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg