Morgis Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Vi kjøpte en ny BMW i fjor. Business utgaven, da med standarsd stereoanlegg. Dårlig lyd! Har lyst til å komple på en forsterker. Noen som vet om det er mulig? Koble seg inn på noen kabler, kjøpe adapter.... Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 virkelig ingen av dere pappagutter osm vet dette? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Det bør vel egentlig være samme fremgangsmåte på dette som på andre spillerere. Du må dra egen strømkabel til forsterekeren og høytalerkabler fra spilleren til forsterkeren og fra forsterkeren til høytalerne. Hvor vidt det er vanskelig eller lett å trekke kabel i bilen det kan jeg desverre ikke svare deg på. Lykke til. Edit: Jeg er ikke pappagutt selv om jeg svarer ;) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 såpass vet jeg. men jeg trenger en signalutgang fra selve spilleren. kan ikke tro det er RCA plugger bak på disse spillerene.. :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Overgang da evt. jeg vet ikke om dette er å anbefale da, med tanke på forstyrrelser. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 så det er da egentlug ikke mulig å koble en etterforsterker inn på disse? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 kompisen min har en adapter på høytaler orginale bak som han bruker som phono men det er ikke og anbefale lager dårlige signaler.best med ordentlig kabler:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Kjøp en overgang som brukes vis høytalerene f.eks bak. Jeg gjorde dette på min og fungerer veldig bra. Selv Harman/Kardon ga ikke nok lyd synes jeg... Signalkabelen ble koblet til lyset på bilen.. :) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg