bjørn Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Skal rengjøre et svinghjul samt clutchplatene som hører med. Funker det med vanlig avfetting eller finnes det noe bedre? Vil jo sørge for at det er så bra grep som mulig for clutchen. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Min erfaring er at brake-clean (bremserens), som er ypperlig til å vaske vekk bremsestøv, fungerer utmerket til formålet. Lykke til! Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 bruk bremserens ja.. prøv å tegn på golvet med bremserens å sett fyr på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 det enkleste er å bruke tynner, har gjort det i alle år jeg, funger helt toppers, og det fordamper, får vekk alt som heter fett og olje rester. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 er vel tynner ikke det sunneste her i verden... bremserens er bra.!! får du på sprayboks..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 er vel tynner ikke det sunneste her i verden... bremserens er bra.!! får du på sprayboks..!! bare å ta sine forhåndsregler det :) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 bare å ta sine forhåndsregler det :) Eller sørge for at det er en lørdag :yummy: :drunk: :cheers: birthday Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Eller sørge for at det er en lørdag :yummy: :drunk: :cheers: birthday altså, nå er det ikke meningen at du skal dytte nesa opp i beholderen heller da hehe Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 jeg har alltid brukt Contact-Cleaner, et stoff som er til elektronikk-rens, og til å rense en flate før man limer. supert stoff! Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg