Tobby Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hei! Skal skifte lager på girkassa,å det er væl ikke verre enn at man bare skifte lageret? Treng ikkje overhale heile girkassa likksom..? Haha..tidenes dummeste spørsmål men regner med dere forstår ka i meine ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Samtidig som du er oppe med gearkassa kan du jo godt se på synkroniserings ringene om de er moden for utskifting. Men hvis den ikke "raper" i gearene så er det vel ikke nødvendig da.. Du skal skifte alle lagrene ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gork Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Når du først skal plukke girkassen i atomer, så tror jeg det kan være lurt å ta en titt på sync.ringene og bytte de hvis de er slitt. Bytt alle lagrene og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Når du først skal plukke girkassen i atomer, så tror jeg det kan være lurt å ta en titt på sync.ringene og bytte de hvis de er slitt.Bytt alle lagrene og Ehh.. er den forige posten min usynlig for andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 sjekk synkroni...... hehe.... kødda.:bambam: Hvilken kasse er dette da,bak- eller framhjusltrekker(diff inni kassa)? Er du lur så skifter du det som er av lager og går over det meste når du først skal overhale:usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Er en volvo me framhjulstrekk, 94modell Volvo 460! Hehe,va på eu å fikk bare vite at "lager i girkasse bør skiftes" , takk for råda! Får gi den ei skikkeli overhaling når den først e ute i frisk luft :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg