Böhser Onkäl Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Har du en side der de selger ronal turbo? Så jeg kan sjekke pris=) Tja, hvorfor ikke http://www.ronal.de Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 http://www.dubmeister.co.uk Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Ellers på nærmeste dekkmann butikk Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Skal jeg handle, handler jeg ikke på dekkmann.. Får så og si innkjøpspris hos en annen leverandør, men vet ikke om jeg gidder å bruke så mye penger på felger dette året.. Har lyst på justerbart og noen rimelige felger som kan bli kule med litt polering og dekkstrekk.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Denne einseren så jo meget bra ut... Høres ut som om den har havnet i et flott hjem med tanke på alle delene du allerede har kjøpt inn ;) Forøvrig godt å se at studielånet ditt går til "fornuftige" ting ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Da har jeg vært i garasjen og fått gjort litt.. Tar tid da skolen tar masse tid.. Men jeg har fjernet monteringsbånda til tanken, men jeg får ikke tanken ned! Er det noen teknikk for å få den ned? Er det noe mer jeg må løsne en bånda og påfyllingsrøret? Påfyllingsrøret var forresten rustet tvers igjennom helt øverst, bare knakk av :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ta bilder av det du gjør! Skal vel til med det samme snart jeg også. :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Da har jeg vært i garasjen og fått gjort litt.. Tar tid da skolen tar masse tid.. Men jeg har fjernet monteringsbånda til tanken, men jeg får ikke tanken ned! Er det noen teknikk for å få den ned? Er det noe mer jeg må løsne en bånda og påfyllingsrøret?Påfyllingsrøret var forresten rustet tvers igjennom helt øverst, bare knakk av :) Såvidt jeg kan huske sitter den ikke i mer enn disse båndene (og selvfølgelig bensinslangene + evt strøm til bensinpumpe og tankmåler) Men, det hjelper ofte med litt maktbruk på ting som har sitti utsatt for skitt og møkk i 20+ år. Røsk litt i den frem og tilbake, så kommer den nok etterhvert... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Har røska og røska fram og tilbake jeg men uten hell.. AArgh! Trenger bilen på veien fort! Men får prøve igjen i kveld etter jobb.. Synd det ikke er noen einser folk i skien.. her er det plastic fantastic :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Du må løsne bakstillinga også. Enkelte påstår at det skal holde å løsne de fremre festene. Men jeg har hittil aldri greid å få skohorna tanken ut uten å ta hele bakstillinga fysisk av fra bilen. Du må også løsne ledningene til tankmålergiveren. Denne finner du under det runde dekslet under baksetet (dette må ut). Og så må gummislangen mellom tank/påfyllingsrør tas av. Dermed burde tanken ramle ned. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Du må løsne bakstillinga også. Enkelte påstår at det skal holde å løsne de fremre festene. Men jeg har hittil aldri greid å få skohorna tanken ut uten å ta hele bakstillinga fysisk av fra bilen. Du må også løsne ledningene til tankmålergiveren. Denne finner du under det runde dekslet under baksetet (dette må ut). Og så må gummislangen mellom tank/påfyllingsrør tas av. Dermed burde tanken ramle ned. Hehe.. ja, selvfølgelig må man ha av bakstillinga.. DET tenkte jeg ikke på :hvaskjera Men, jeg fikk ihvertfall tanken min på ved bare å løsne de fremre festene på bakstillinga... om man får den av ved bare å løsne her vet jeg ikke... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 det var det jeg var redd for.. pokker, da ble det mere jobb en antatt :( men men må det gjøres så må det gjøres :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 er jo bare 6 bolter så er bakstillinga løs:) trenger ikke skru av bremseslangene, bare å passe på at du ikke lar vekta av bakstilling henge i dem:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 pass på og pøse ogdt på med rustløser og la det virke da, jeg har knekt noen bolter til bakstillinga før ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Da var bakstillingen løs og tanken ute.. Deilig! Takk for tips! Det nye påfyllingsrøret er slipt ned, grunnet, lakket og til slutt tectylert. Satser på at det holder=) Skal montere det sammen i morgen da jeg har fri, eller tar meg fri fra studiene for en dag :) Var bare 4 bolter jeg løsna, ikke 6.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg