nicolai Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 mister acoupe... jeg mener je har sett bilen ditt ett sted i oslo drammen distriktet for ikke veldig lenge siden, stemmer dette???? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 mister acoupe...jeg mener je har sett bilen ditt ett sted i oslo drammen distriktet for ikke veldig lenge siden, stemmer dette???? skal vi se, jeg var på ruteknekt bilglass for noen uker siden å bytta frontrute blant annet. Så i samme slengen besøkte jeg mamma i noen dager som bor på borgen i Asker. Så du kan ha sett meg ja, men da ikke en lav bil, for bilen har nå orginale fjører :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 kommer opp og henter de nå jeg ;D hehe neida.. Ole hehehe, ja kanskje det :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 husker ikke høyden men dente det var din bil men husker ikke hvor jeg så den,men den var veldig fin ja... Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 husker ikke høyden men dente det var din bil men husker ikke hvor jeg så den,men den var veldig fin ja... det er faktisk ikke ofte man ser octavia lik min, ikke at den er så veldig spesiell, men har fremdeles til gode å se en rød 1u stasjonsvogn med lakkerte lister og sorte felger. Takk for kommentaren! Ser ikke værst ut din heller, veldig pen! neste gang blir det vel en rs på meg og tenker jeg, din til salgs om noen år eller?? :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 er prisen riktig selger jeg kjerringa for å si det sånn.hehe Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Noen som er ute etter nye dempere og fjører til skodaen? Jeg selger noen svær lite brukt formel K sportsdempere og noen helt nye orginale fjører. Demperne bak er brukt i ca 6 mnd og foran i ca 1 mnd. Dette er sportsdempere så de er litt stivere enn de orginale. Fjørene her helt nye jeg kjøpte for bare noen uker siden. Disse er orginale, foran kjøpt på Torshov og bak kjøpt på biltema. Noen som er intr? Det jeg betalte for alt sånn ca: Fjører foran: 1650,- Fjører bak : 550,- Demperne : 1500,- (bestilt fra tyskland) Usikker på pris, men kunne tenkt meg rundt 2000,- for alt totalt. Kan også selges hver for seg, gi bud :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Fin bilen har blitt! :) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 lenge siden det har skjedd noe her ja. Men nå har det hvertfall skjedd litt :) Bilen har blitt eu-godkjent så har gjort litt i sammenheng med det, skifta en abs sensor foran, ny frontrute, sveisa om hele bakre delen av eksosanlegget med y-ledd så eksosen spres likt pluss at jeg kjøpte og satte på orginale fjører pga at fjørene jeg fikk med sportsdemperne var feil. Så rakk ikke å tilsendt nye før jeg måtte godkjenne bilen. Så da ble bilen eu-godkjent med null andre feil :) Etter godkjenninga såg bilen sånn her ut: Fin høyde?:P Så bestilte jeg justerbare dempere: Så ble høyden litt finere :) Satte også på 10mm spacere med lengre bolter foran så det ikke subber så mye ved fullt rattutslag. Har også bygd litt enkelt baki bagasjen. Plager meg litt at gulvet ikke har helt lik sort farge som basskassa, men det får bare være. Jeg ville ikke ofre all oppbevaringsplassen under gulvet så laget en luke så det ble enkel tilgang. Ble relativt fornøyd med resulatet, bruker den orginale bagasjeromsmatta når jeg laster bagasjen full :) Ellers har jeg ikke gjort mye, har satt i diadem pærer i blinklysa foran, led pærer i baklyktene. Og så har jeg laget øyelokk som ligger klare til lakk samt at grillen fra mattig skal lakkeres snart også :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 FLott da:) Hvilet materiale brukte du på platen bak? Kryssfiner med belegg?Blei bra, er litt lettere å holde rent:) Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 NYDELIG senk Stian NYDELIG, digger når den ligger der nede... veldig pent baki også, kjekkt med litt lyd, også er det god plass der til mye annet, som barnevogn F.eks ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 FLott da:)Hvilet materiale brukte du på platen bak? Kryssfiner med belegg?Blei bra, er litt lettere å holde rent:) Mads. Jeg brukte noe som heter trefiber, en slags mellomting av spon/finer og mdf. Og så har jeg trukket det i bunadsstoff faktisk..hehe.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 NYDELIG senk Stian NYDELIG, digger når den ligger der nede... veldig pent baki også, kjekkt med litt lyd, også er det god plass der til mye annet, som barnevogn F.eks ;) Ole Takk for det, liker høyden selv :) Planen var å ha bassen nedi gulvet da, men den ferdiglagde kassa ble litt for stor og jeg gadd ikke å modde noe på den, så da ble den ståendes oppå. Men synes det ble greit jeg da :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Steike...se der ja. Ble griselekker med go` senk!! Kjekt å se du tar vare på gamle bilen...og i rett stil:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ja her skjer det pent lite, bilen står stille pga vrang clutch, så står i påvente av verksted time så de finner ut hva som er feilen. Håper det er noe enn at jeg må skifte clutch, for det blir dyrt! Menmen..får legge ut ett bilde bak verkstedet den står ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg