pahf Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Da er det nok engang noe feil med det elektriske på min renault 19, som sterkt vurderes utbyttet til sommeren! Men over til sakens kjerne, Noen som vet hva en ny starter koster på min renault 19,93 mod? Og en hvis anelse om hva det vil koste å bytte den på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hva er gale med den? Kan evt levere den inn om "Start&Dynamo" verksted. Ofte bare litt overhaling som skal til. Ny byttestarter koster vel rundt 2000kr, sjekk på http://www.mekonomen.no Arbeidstid er vel en time på ett verksted. Renault er og blir dårlig kvalitet, ingenting å legge skjul på! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jo, skal få trillstartet den å få den nedover for en sjekk, men greit å kunne vite hvor mye det blir i verste tilfelle. Som her blir ca 3k. EDIT: Det som er galt at det ikke er noen tenning, bare en laav klikklyd når jeg vrir om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Er nok bare innslaget på starteren som er gåen da. Evt blitt dårlig kontakt. Ville prøvd litt fram om det kan være dårlig kontakt, eiret eller rustet. Vist ikke det går, skrur du ut starteren, og leverer den til ett Start&Dynamo verksted. Så koster det rundt 500-600kr for nytt innslag. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hadde samme på mopeden min. bytta releet og alt var normalt igjenn Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Leverte bilen på verksted idag, så får vi se hva de finner ut. Orker ikke styre med det selv, og har heller ikke tid så da betaler jeg heller noen kr for at det blir greit :) Takk for rådene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg