Fres Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Var snø her i en dag el noe, ikke akkurat mye å skryte av hehe.. Heter det samma på idcn, men jeg får ikke regga meg, har prøvd 2-3 ganger nå, får aldri den verifiseringsmailen..? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kul bil, men tror det holder med klistremerker nå ja... Less is more! Dropp å ha noe på panseret for det ser bra ut som det er. Og skaff merkene i sidevinduene (Navn + flagg) i litt større størrelse? ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Kul bil, men tror det holder med klistremerker nå ja...Less is more! Dropp å ha noe på panseret for det ser bra ut som det er. Og skaff merkene i sidevinduene (Navn + flagg) i litt større størrelse? ;) mulig jeg venter med panseret siden carbonpanser SKAL bestilles på nyåret :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Var på bilreklamen i går å la på ny streamer! selvfølgelig mer http://www.imprezadriver.com på :p Fargen de hadde stemte 100% med fargen på bilen! tilåmed samme metallicen :) noen bilder: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det blei fett! Mye betalte du for den greia? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 tror han nevnte 400 kroner?!? plus montering sikkert.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Not bad, skal ha en sånn :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 I dag kom en pakke sendt i fra den vakkre byen hongkong, veit ikke hva de frimerkene betyr men jeg betalte 5 pund for frakta! 5 pund! sykt! å da tok det 4 dager! Se hva de merka pakken med uten at jeg spurte :) Snill gjeng de kineserne Innholdet var vakkert :) og inneholdt 8 vakkre blå silikonslanger fra autobahn88 :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 I dag kom en pakke sendt i fra den vakkre byen hongkong, veit ikke hva de frimerkene betyr men jeg betalte 5 pund for frakta! 5 pund! sykt! å da tok det 4 dager! Billig frakt da.. Greit at det ikke er så dyrt noenganger da, ofte koster frakta mer en delen man har bestilt når man handler i utlandet.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Billig frakt da.. Greit at det ikke er så dyrt noenganger da, ofte koster frakta mer en delen man har bestilt når man handler i utlandet.. ja ifra usa er frakta dyr..... dette firmaet er fra usa men shipper fra hongkong, derfor den syke prisen, men om man ser på frimerkene så står det over 80 dollar på de, men tror det må være noe annet.... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 JA da kom det 5 cm snø i høyden i trondheim i dag så fikk fresa en tur på den kjente gråkallenløypa :P Fikk tatt noen dårlige bilder av bilen i snø :) (må få meg et kamera jeg kan jsutere lukketiden på så jeg slipper blitz) Så begynte bilen å fuske å få tidlig fuelcut! det viste seg å være en lekasje hær: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Heey, var jo der oppe i kveld jeg å, driitbra føre for å si det mildt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Gir Kasse: R.i.p! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Gir Kasse:R.i.p! Grunnen til det er? ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Rundinger på asfalt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg