Gå til innhold

Audio Custom - Audi A8

Ranger emnet


ragua

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lyden er fantastisk. Lukka kammer pr element ja med en "midtgang" inn i bilen. Fungerer utmerket.
Toppers, gleder jeg meg enda mer til frontsettet og subbene kommer:D Men alltid trodd av hvis man lar elementene slå ut i bagagerom, og "lukker" med vegg rundt kassa, at det vil komme lite med trykk inn i cupeen? Selv skal jeg kjøre båndpasskasse på 2x12" HX300D..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei folks..

 

Det er ej som er eigeren av a8en som stig har bygd anlegget i..

 

Nå har anlegget blitt innspelt og justert til å passe mitt øre:)

 

Det er berre en ting å sei om anlegget,Rått.

Det speler sykt høgt og reint! Speler fletta av alle andre anlegg ej har hatt før, var sjøl veldi skeptisk til den lille klompen av ein forsterker, men det har visst seg å vere verdt kvar ei krone, makan t forsterker!!

 

Komponent settene henger med uten tegn til å gi sei, og bassene lager alt det trykk som ej hadde ønsker om når avtalen blei inngådt..

 

Når det gjelder bygginga so er det berre å ta av seg hatten for Audiocustom, det er noen små ting som skal rettes opp i etterkvart, men det fikser dei so snart ej har anledning til å gi fra mej bilen.. men alt i alt dette kan dei!!

pluss att ej fekk oppfølging med bilder og telefoner etterkvart som arbeidet skreid frem, kjempe service

 

Ej anbefaler alle som skal ha bygd anlegg i bilen, å kontakte Audiocustom!!

 

Ken veit kanskje stiller vi ut i lag på neste treff:)

 

Silverking...:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne bilen på VACN Forumet.. Flott arbeid!

 

Dere har brukt en måned sier dere. Hvor mange arbeidstimer har det gått med da?

 

Gått med noen hundre timer vil jeg tro. :)

 

Fornøyde kunder er alltid like morsomt. Feil som dukker opp retter vi såklart opp for kunde uten ekstra kostnader.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

No vart eg overasket,trudde denne tråden var død og begravet:)

Det er eg som eigde den bilen når anlegget blei bygd inn,har no solgt den til fordel for en s4 2000mod:)

 

Anlegget er vanskeleg å sei en eksakt pris på da bilen gikk som demobil..

Kan tenke meg att bygget koster ca. 20 + - men den rette mannen å spørre er selvsagt byggeren, sjekk ut audiocustom.com eller.no der kan du sikkert komme i kontakt med ragua og få en cirka pris:)

 

Odd Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår