wickedwheel Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Får ikke start på min astra lengre, har skiftet plugger, pluggledninger, "tømt" katalysatoren, sjekket bensinpumpa, byttet bensinfilter,byttet batteri... Den starter rett og slett ikke lengre,begynte å bli umulig for noen måneder siden men etter at den hadde stått 14 dager i ro startet den aldri mere.. Noen som har noen ideer?(bortsett fra verksted,jeg er student) jann"desperat"strømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Dritbil:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hvilken motor er det? Den du har bilde av? 2 liter 8v? C20NE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickedwheel Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 det er en 1.4 i ,den det er bilde av ja jann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Det er helt sikkert stingene på vestre flensedyse som begynner å bli slappe. Men fra spøk til revolver (morsomt jaaah) Sist det var start på den gikk den jo kjempefint til det begynte å bli temperatur på motoren. Og pluggene var hvite, hvilket vel tyder på at den får for lite bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 vist du e skikkelig heldig så kan det d være et par tre daue ventiler, eller ventil løftere."Tjinner" den når du prøver å starte?har du prøvd å taue den igang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dritbil:puke: hysj på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 vist du e skikkelig heldig så kan det d være et par tre daue ventiler, eller ventil løftere."Tjinner" den når du prøver å starte?har du prøvd å taue den igang? Tjinner? Hva menes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra-Driver Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Når du vrir om nøkkelen, for å prøve å fa start på`n. Prøver den virkelig å starte da, eller hører du bare et klikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickedwheel Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 I gårkveld fikk jeg start, brukte en starthjelper ,så det tyder vel på at batteriet ikke er helt på topp.den går langt fra jevnt den har vært dårlig på tomgang før. Den startet også i dag uten at jeg brukte starthjelperen, jeg målte batteriet til 12,7 volt etter at den hadde stått å laddet på tomgang, er det normalt ? å ja i sommer var vi 6 mann å skulle dytte bilen i gang, det var helt fantastisk tungt. lurer også på om det er rester av katalysatoren i eksos røret, de er vist ikke helt enkelt å få de ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 I gårkveld fikk jeg start, brukte en starthjelper ,så det tyder vel på at batteriet ikke er helt på topp.den går langt fra jevnt den har vært dårlig på tomgang før.Den startet også i dag uten at jeg brukte starthjelperen, jeg målte batteriet til 12,7 volt etter at den hadde stått å laddet på tomgang, er det normalt ? å ja i sommer var vi 6 mann å skulle dytte bilen i gang, det var helt fantastisk tungt. lurer også på om det er rester av katalysatoren i eksos røret, de er vist ikke helt enkelt å få de ut? Batteriet skal vel ha minimum 12 volt spenning, men NÅR den ladder skal den vel helst lade med over 14 volt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg