Gå til innhold

Vrengt panser

Ranger emnet

Børge

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra lakkboksen i dag, (med den nylakkerte bilen på slep)

Løsnet panseret i låsen, og vrengte seg over taket.

Det gikk overaskende greit, men lakken blr (slått) av noen steder ned til grunninga, og noen plasser til stålet.

Bør jeg få tak i lakk på en liten boks og koste på, eller maskere opp og sprøyte de flekkene på nytt??

Gjør som Petter Felgen og Reodor Smart... Finne på noe rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagelig å høre om panseret ditt!

Dette skjedde meg også rett etter jeg hadde pusset og lakkert mitt første bilprosjekt. Panseret løsnet og la seg over frontruta i 90km/t og på sene kvelden.... huffoghuff.....

Men men,,,,,. jeg ville helt klart ha tatt hele panseret på nytt nå. Puss ned og ta det helt fra scratch. Tar du med lakkboks vil det aldri bli bra nok. Kommer til å få små små sår som du vil irritere deg over etterhvert.... Sånn ville jeg tenkt i allefall... Hadde det vært noen sår på bakskjerm eller noe så hadde det vært noe anna, men panseret er noe av det første folk vil se på på en nylakkert bil................TROR JEG DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pics

Tar panseret på nytt i lakkboks da, men resten tar jeg bare selv. gidder ikke sende avgårde hele bilen igjen

Må bare pusse ned, sparkle... og rette "feste armene" til pansere.(de så ut som to bananer.. ; )

Ja, det var en kadett C sedan.

Har ikke fått tatt noen bilder enda men det kommer nok i morgen.

Kommer nok også en prosjekt tråd etterhvert, ettersom bilen forhåpentligvis snart begynner å nærme seg ferdig.

BTW, noen som har et dørhåndtak til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips....

Husker ikke helt åssen de hengslene ser ut, men i vanlige fall, så er det bare å få tak i to nye...

Blir skjeldent bra å rette panserhengsler!:shake

:D

Skal nok ikke bli no problem det, de er ikke så veldig innvikla... er bare noen flattjern som skal være bøyd i en S

Lenke til kommentar
Del på andre sider