team-nor Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Søstern ble 18 år og kjøpte seg polo! Så da måtte storebror hjelpe til med litt stereo så ho spiller ifra guttene! :fatality: http://i127.photobucket.com/albums/p140/team-nor/Basskassentarform.jpg[/img][/img]Lyden Ble sykt bra både i frontsett og bass!! Men finish skal finpusses og gjøres om litt utover vinteren! Siter Volvo Team børnout! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Nice.. Hvor lang tid har du brukt på dette ca? Hører du noen som helst ulyder med de portene? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-nor Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Brukte vel ca 4 dager men skal bruke flere! Nei ingen ulyd! Er det faktisk sykt bra lyd med den type port! Siter Volvo Team børnout! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Pent :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Nice.. Hvor lang tid har du brukt på dette ca? Hører du noen som helst ulyder med de portene? Jeg tenkte akkurat på det samme, men det er arealet av porten som "egentlig" betyr noe. Samme mengde luft skal gjennom, vet du. Personlig ville jeg ha gårr for en port som var noe lavere men bredere. Veldig lett å få blåselyder i slike porter hvis en ikke vet hva en holder på med. Et lite tips til trådstarter: Trykk på "Enter"-knappen etter at du har lagt inn et bilde. da slipper tråden din å bli 89 cm bred... Ingen har vel såå brede PC-skjermer...?:anger: Ellers et pent bygge! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 blei hu fornøyd eller :) fint bygd det der men hvordan frontsett er det og hvordan blei det montert Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Såg veldig fint ut det! Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Pent det der, istedenfor åpne porter; Har du brukt vifter? PENT! Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jeg tenkte akkurat på det samme, men det er arealet av porten som "egentlig" betyr noe. Samme mengde luft skal gjennom, vet du.Personlig ville jeg ha gårr for en port som var noe lavere men bredere. Veldig lett å få blåselyder i slike porter hvis en ikke vet hva en holder på med. Et lite tips til trådstarter: Trykk på "Enter"-knappen etter at du har lagt inn et bilde. da slipper tråden din å bli 89 cm bred... Ingen har vel såå brede PC-skjermer...?:anger: Ellers et pent bygge! Mvh Pål Bruker slot porter selv i hjemme-subbene mine. Selvfølgelig er det mulig å fremkalle portstøy, men man hører det aldri på musikk eller film. Hvem sitter vel og hører på 20 Hz sinus på full guff? Disse portene er 5,4x45x110 cm... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Du vet like godt som meg Stian at det er fare for å få portstøy med de ekstremt smale portene som trådstarter har laget! Dine porter ser bra ut. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Du vet like godt som meg Stian at det er fare for å få portstøy med de ekstremt smale portene som trådstarter har laget! Dine porter ser bra ut. Mvh Pål Jepp, men det er temmelig høy tuningfrekvens på den kassen hans og... Over 50 Hz ser det ut til :wonder: Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-nor Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Takker for komentarer og tips! Ja søstern ble veldig fornøyd! Frontsett er 4" Amega som spiller sykt bra! Siter Volvo Team børnout! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg