sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 BT!?.... Vennligst utdyp spm ditt......! :) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Biltilsynet! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Godt du har tua på å få det godkjent. Jeg tviler! Har mer sannsen får Hi Lux AT 38" :) Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granlien Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 hvordan blir lyden med den sidepipen? eller har du en på hver side? hvilken demper bruker du forresten.. driver ¨å skal lage nytt eksosanlegg på pajeroen.. Siter Hilux 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Takk for en artig tur i denne og i bmw`en sugekopp! Har mer sannsen får Hi Lux AT 38" :shake Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Godt du har tua på å få det godkjent. Jeg tviler! Har mer sannsen får Hi Lux AT 38" :) Nå er det bare å finne godstolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 J-A-E der viser det jo bare atter en gang hvor uviten du er... Har du sett denne i forhold til en AT med 38" hjul? jeg kan bare si det slik at jeg har ca 50cm mere panserhøyde.. for å ikke nevne bakke klaring.... og atter en gang FLEKS....... noe at biler ikke eier for en femmer.. Om du har vært på gatebil i juni, da jeg stilte ut luxen hadde jeg det ene bakhjulet på tror jeg 6 paller, og fortsatt 3 andre hjul i bakken... her hadde en AT bil veltet for lengst.. Du er bare hjernevasket som alle de andre på offroad.no. nå må folk inse at det finnes kjøretøy som er langt mere perverse enn de bilene der.. Eneste jeg MISUNNER AT biler for er at de har skilter og er lovlige... Men nå er jo det som kjent at de fleset "originale" puslebiler lovlige.. det brutale må kjøre på supra skilter...! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ja da får jeg vel begynne å introdusere bilen litt da!. Dette er da som sagt en 2000mod Toyota hilux, motor er 2.4TD sak. Slik så bilen ut før jeg gjorde NOE som helst med den! Men det stoppet ikke der visst... Som alle andre gutter med dilla på offroadere måtte man jo ha større hjul...! her satte jeg på 36" dekk med 3" bodylift! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Men det stoppet jo ikke der heller.. Etter å ha vært en liten tur innom http://www.bgnor.no eller 4x4butikken som det også heter, og ble kjent med holer'n... Begynte den gutten sakte men sikkert å tømme lommeboka mi med øya sine! Jeg gikk inn for å handle et ALLPRO SAS kit.. Solid axle swap altså. Poenget er at IFS er bare bedritent! det må fjernes og erstattes med stiv foraksel og bladfjærer! Slik så det ut etter å ha demontert bærearmer og torsjonsstaver etc. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Luxen har blitt helt sinnsykt grom, høyde, fleks og utseende har blitt helt perverst... Ser litt annerledes ut nå, en når jeg var hos deg på våren og titta... Stå på videre og ikke gi deg før den har fått hvite plater:D Øyvind Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Og da var det i gang!.. for seint til å snu! Etter ca 8 kappe skiver, 3slipeskiver og litt plasmaskjærer.. så det slik ut! ALL GONE! Da er det på tide med å feste den nye traversen! Når traversen var på plass, var det på tide å borre i ramma!. Der måtte det et gjennomgående hull på ca 60mm om jeg ikke husker helt feil! Det var det en dreid cylinder som skulle gjennom for å helsveises, slik at foringer til sjaklene kunne festes! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Takk takk øyvind.. den ser HELT annerledes ut:) Bare å ta seg en tur bortom for å sitte på en dag nåt snøen kommer...! nå er det desverre for seint til å kjøre særlig mere trial, da det er for glatt på de bratteste vegga! men det var en opplevelse NIKDEV fikk være med på... Uheldigvis røk det no bolter på styringa den dagen!.. men kjerra er snart klar igjen! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Var drit kult at det gikk så bra når du kjørte trophy da... Åssen er den å kjøre på veien? OT: Hørte martin sa du hadde forlatt storbyen til fordel for landet?:D Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Denne bilen er helt rå! Arctic Trucks kan vel bare drømme om tilsvarende flex. Si fra når du lufter denne på snøen, a - da vil jeg se på, men ikke søren om jeg sitter på planet til en gæren jugoslav på vei sidelengs gjennom Maridalen... :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Når traversen og frontfjærene var på plass. måtte jeg da prøvemontere frontakslen, så jeg visste hvor demperne skulle være. Deretter sveiset jeg SHOCK HOOPS.. Front akslen stammer da fra en 1986mod hilux, begge akslene måtte overhales for fullt, diffene ble drevet om og montert ARB luft sperrer i, samt at front akslen ble modifisert en del! Drevinga og montasje av ARB ble gjort arne "bækken" som er helt rå innen dette faget! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.