Gå til innhold

Flat Out 2

Ranger emnet


Morgis

Anbefalte innlegg

Ingen her som spiller Flat Out 2 ?

Skamrått spill.

 

Man begynner med lite penger og har da bare råd til vrakbiler som sviver og går.

Man begynner gjerne å kjøre Derby da og man jobber seg oppover hvor man tjener penger ved å kræsje ut motstandere, kåret til "bulldozer" (kjøre i stykker mest mulig på veien til mål), stunte, først i mål osv.

 

Man har etterhvert råd til spreke streetracere.

Alle bilene kan trimmes og oppgraderes.

Mange ville baner, spesiellt stunt banene hvor man kan kjøre ned skihoppbakker, skyte føreren gjennom flammeringer, sende føreren bortover bowlinggulvet for å satse på Strike :D.

 

Masse vill nitroboost og ville motstandere. Kjøre i stykker lover, busker, stolper og allt som er... Sprenge bensinstasjoner...

 

Her er det mye tid med moro mener jeg :)

 

(litt variert grafikk ettersom noen av bildene er fra Playstation(google image))

flatout2-3.jpg

 

ME0000705379_2.jpg

 

0095.jpg

 

flatout%202004-12-07%2023-10-04-09.jpg

 

3218_2.jpg

 

toughtrucks.jpg

 

8flat2.jpg

 

Flatout_2_12.jpg

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sneket seg inn et bilde fra et annet spill ser jeg:p.

 

Menneh, flatout er helrått ja, har runda det, men det er ikke så mye mer å gjøre da. Gikk litt for fort lei...

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro det spillet her ja, til arcade å være. Dog ergret jeg meg grønn over at bilen styrer gassen selv, og dette kunne ikke slås av. Du kan kjøre inn i en sving med gassen i bånn, og du hører at bilen likevel slakker av.. Grei funksjon for 8-åringer som spiller, men det hadde vært fint om den kunne slås av.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro det spillet her ja, til arcade å være. Dog ergret jeg meg grønn over at bilen styrer gassen selv, og dette kunne ikke slås av. Du kan kjøre inn i en sving med gassen i bånn, og du hører at bilen likevel slakker av.. Grei funksjon for 8-åringer som spiller, men det hadde vært fint om den kunne slås av.

 

har ikke jeg merket noe til ?!

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det pga humper og hull i bakken da?

skjer ikke på asfalt hvertfall

 

Jeg får ikke fram hva jeg mener her. Men at du ikke har merket det, er jo bare bra. Da irriterer du deg ikke over det sånn som jeg gjør. Jeg avinstallerte spillet bare på grunn av den fordømrade autothrottle'n :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer garantert en patch til dette og som fikser det :) Kom en patch til enern som gjorde det ganske mer realistisk, og morro..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår