Strez Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Noen som vet hvordan man får av girkulen på Astra G? Endelig funnet en sparco kule som funker med "løftopp" reversen, så må få av den gamle nå! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 den må du skjære av, det er den eneste måten å få den av på, og du kan heller ikke bruke den om igjenn. den er ikke skrud fast eller tredd nedpå på vanlig måte, som sagt, den eneste måten ¨å få den av på er å ødelegge den. Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Satan.. 100% sikker på dette? Frister ikke så veldig å ødelegge den orginale! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 på a vectra er det berre å ta i til du blir blå.. vri å vrenge.. skal vist bli lettare viss du legg knotten i varmt vatten (fordel å ta girkula ut av bilen :op: ) men du kunne ikkje ha lagt dinne tråden på astra delen av forumet? blitt månge heilt "vanlige problem" som like godt kunne ha vore på den spesifikke plassen til kvar enkelt bilmerke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvis den verken er skrudd eller tredd nedpå vanlig antar jeg at den er limt :) Da er det bare og dra til tennene knaser og blodårene sprenges i panna, så skal det nok løsne etterhvert ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 har tatt av kulen på en astra f.. der løsner selve kulen med makt.. mener vi bare vrei rundt til den løsna...og så sitter du igjen med plastikk braketten til den orginale kulen da... den må skjæres bort ettermin erfaring... klippes i biter og fjernes med makt... ( monterte en momo lokkerlike kule.. kjøpt på lidl) funker med revers patenten den og... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoSkrue Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 den er pressa og limt ja. ja er 100% sikker på dette, snakket med østlanske auto om dette en gang når jeg selv skulle ha den av. (var en bil jeg reparerte) Siter Mitt Prosjekt : Overhaling av b230ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg