Kim Andrè Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Jeg lurer på hvor mye arbeid d er og montere turbo i en corrado g60? Er det mye som må bygges om/skiftes? Ca pris? Noen som har en turbo som passer til salgs kanskje? Justerbart senkesett ønskes og,noen som har et å selge, el vet hvor jeg kan få tak i ett brukbart? bør senke rundt 80mm fram/bak.... E mail : kimandresvensson@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 -eksosmanifold (krb, gik, eip eller slip til fra td) -turbo (gik, krb, turboservice eller brukt billig drit) -eksosanlegg( svendsen eksos eller bygg sjøl) -slanger rør til/fra IC og olje til/fra turbo. -og helst ny chip(SNS, jabba....) +++ein del jobb, svette, banning, ødelagte turboer og knokler(trangt ja.., meir jobb,svette og banning, skruing kvar dag, masse ting som går til helvette, så gir du faen og kaster bilen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Hehe....såppass ja....mye styr asså....... Jaja kanskje jeg skal nøye meg med å "moderifisere" G-Laderen litt heller.....får sette på et 68mm ladehjul....har no Chipp,K&N filter + eff.anlegg fra før av da.... Noen som veit om d går en del bedre med et 68mm ladehul? stor forskjell fra orginalt? el kanskje 65mm...men da er det vell større fare for at G-Laderen går te H......! ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Merker god forskjell opp til 100 på min, men på lengre akselerasjoner får du ikke all verdens forskjell. men du får mye mere drag fra bunnen av, i det turtallsområdet du til daglig kjører i. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Anbefaler i aller høyeste grad ikke 65hjul med topp som flower originalt..... Da sliter laderen din..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg