Laks1 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Heisann. Veit ikkje om dette er rette plassen å spørre på, men tar sjansen. Viss det er feil, kan ein moderator være vennlig å flytte denne til passende sted? :) Det eg lurer på, er at eg satt å såg på ein cd spiller isted, som støttet både mp3 og WMA filer. Vil da cd-spilleren fungere som ein slags mp3-spiller/harddisk? At man brenner filene inn på ein cd som "Datafiler," altså plass til mange sanger. Og så kunne spille de av, som om det var ein heilt vanlig cd? Håper nokon forstod "problemet" mitt, veit eg er dårlig å forklare ting. Hehe. :) På forhånd takk for svar. Mvh Brynjulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hvis den støtter mp3 og wma filer, så er det bare å brenne som en datacd. Funker greit på min spiller i hvertfall. Har sånn ca 200 sanger på hver CD. Men min spiller kun av CD-mp3. Ikke DVD-mp3 som har plass til flere tusen sanger.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hvis den støtter mp3 og wma filer, så er det bare å brenne som en datacd. Funker greit på min spiller i hvertfall. Har sånn ca 200 sanger på hver CD. Men min spiller kun av CD-mp3. Ikke DVD-mp3 som har plass til flere tusen sanger.. Da må du jo ha DVD-spiller i tilleg, så det overraska ikke meg iaf.. Men ja, Nero og "Create Data-CD" eller "Create MP3 CD" det funker.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jepp, "Create Data cd" eg meinte. Men da går det altså, tusen takk for hjelpa folkens. :) Setter stor pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg