Rolf_Nilsen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Først en liten frust. Helt fersk på forumet her, og jammen var det vanskelig å melde seg på. Det lille bildet med autentiseringskoden var uleselig de første 5 gangene jeg forsøkte. Nuvel, nå har jeg kommet inn så nå er jeg fornøyd. Min trofaste Golf begynte å fuske førdagen, og har nå blitt verre og verre. Under kjøring mister motoren både turtall og effekt. Selv om jeg setter den i fri og gir litt gass er den på nippet til å stoppe. Dette er en bensinmotor med automatgirkasse. Jeg regner med at det er et problem med tenningen, så jeg har hatt av fordelerlokket (som så litt slitent ut) og pusset på rotor og kontaktene i lokket. Jeg gikk også over pluggledningene, som så OK ut. Desverre fikk jeg stjålet verktøysettet mitt med pluggskifte verktøy i sommer, så jeg har ikke fått byttet plugger. Siden problemet kommer og går regner jeg med at det ikke er pluggene, men hva kan det være? Vakumslanger? Forslag mottas med stor takk! Byttet forresten frontrute, fjæring høyre bak og handbrekkswire sist vinter. GolfII er en takknemlig bil å jobbe med sammenlignet med nyere biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Skift fordelerlokk, rotor, plugg ledninger, plugger. Spray startgass rundt vakumslangene så hører du fort om det er lekkasje. Sjekk om registerreima står hvor den skal. Få sjekket og justert tenninga. Det finnes flere ting å gjøre, men kommer ikke på noen i farten. Lykke til :) Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 søstra har en 89`GL, der kødder kaldstarten, den mister turtall og vil nesten ikke opp igjen.... Det hjalp såklart med alt session nevnte for og holde liv i den. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 automat ja.. har vel ikke monopoint du da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf_Nilsen Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Det viste seg at det var fordelerlokk og rotor som var utslitt. Byttet disse (og plugger) og nå går den som bare det igjen. Takk for tips og råd! (Nå gjenstår det bare å finne ut hvor det lekker på høyre side av bilen. Fuktig sikkerhetsbelte..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ... hvordan er nedre del av dørtrekket ditt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg