rioi Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Selger min Coupe quattro 20v link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hvordan ca pris ligger du på a.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 tenkt meg 55000 for den. Dette er veldig rimelig for quattro 20v Selges hurtig pga kjøp av type 85 sedan Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ÅÅ sinnsykt jeg har lyst på akkurat sånn! gikk å sikkla på en slik her om dagen, ble skuffa når jeg fikk vite at den ikke var til salgs. Men skulle du enda ha den tilsalgs etter nyttår å jeg har fått meg fast jobb så kjøper jeg den! :) Typ 85 er ikke til å spåke med neij, lykkte til med salg og nytt bilkjøp ;) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Står her fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 har du noe mere info om den eller.. årsmodell? km stand? eu? noe galt? ser i hvertfall veldig fin ut.. vist du har noen flere bilder av den, så dem på beemer_e30@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Sjekk linken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 hei, hvis bilen fortsatt står til neste helg kommer jeg å ser på den. Jobber turnus, så får ikke fri før da... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da er ikke bilen tilsalgs lenger. Ihverfall ikke før neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg