heineoen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei! Har hatt en del problemer med toppakningen på min Neon... Byttet på verksted på 140.000Km og 154.000Km... Forsterka toppakning MLS (multi-layered steel) Planslipt toppen Toppbolter Og nå på 157.000Km er det litt olje i overflaten av exspansjons tanken... Fikk verkstedet til å skylde expansjonstanken og da ble det borte å de mente det var rester som hadde kommet opp fra sist.. Men så sjekket jeg i går og da var det kommet litt olje oppi der igjen... Naf mener det ikke holder å skylde tanken men at hele systemet må spyles! Byttet radiator sammen med toppakninga på verkstedet på 156.000Km også så synes det er litt rart det skal være olje der...? Byttet i dag radiator lokk da jeg leste her på forumet at den måtte byttes etter at motoren har kokt for ellers kan toppakningen ryke igjen... Den har aldrig vært byttet på min og den har jo kokt i forbindelse med vær toppakningsbytte så hvorfor har ikke verkstedet gjordt/advart mot dette? Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Chrysler Neon 2.0L Engine Repair "Coolant in the crankcase can ruin the bearings and rings, so don't forget to change the oil and filter when replacing the head gasket" Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg