Gå til innhold

Enormt driftprosjekt i Nederland

Ranger emnet


devileh

Anbefalte innlegg

På Driftworksforumet ligger denne tråden.

En gjeng galninger som setter en motorsykkelmotor i en Polo og gjør den om til en mid-engine RWD. Spørs om de faktisk får vært med i noe driftingløp pga regelverk etc.

De har både peilig og guts :D

 

Det ligger to video'er i tråden hvor de starter motoren og slikt.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo fet! Deiligste poloen jeg har sett. Dahlback har jo en polo med rwd allerede? Den så ikke ut til å være helt lett å kjøre, så jo helt latterlig ut, ikke gikk den fort og ikke gikk den sidelengs. Blir spennende å se hvordan denne funker da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo fet! Deiligste poloen jeg har sett. Dahlback har jo en polo med rwd allerede? Den så ikke ut til å være helt lett å kjøre, så jo helt latterlig ut, ikke gikk den fort og ikke gikk den sidelengs. Blir spennende å se hvordan denne funker da.

 

Chassiset/karrossen er vel kjøpt av motorsport avdelinga til VW:thumb

Når dem kjørte på gatebil så mener jeg og ha lest at alle hjulvinkler og sånt stod i hytt og pine så den bare spant:doh

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chassiset/karrossen er vel kjøpt av motorsport avdelinga til VW:thumb

Når dem kjørte på gatebil så mener jeg og ha lest at alle hjulvinkler og sånt stod i hytt og pine så den bare spant:doh

 

Jeg mener man bør ha en viss lengde og størrelse på en løpsbil som skal være raske på baner med høy fart. Tror dette bare er en dårlig unnskyldning og at bilen ikke egner seg overhodet :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener man bør ha en viss lengde og størrelse på en løpsbil som skal være raske på baner med høy fart. Tror dette bare er en dårlig unnskyldning og at bilen ikke egner seg overhodet :)

hehe, ja det kan jo være.. Derfor du velger limosin..:doh

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår