VilleW Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Syns den ser ut som en liten, søt fisk jeg :) men det er jo bare meg men sjarm har den jo helt klart Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Gidder vanligvis ikke å komentere slike utsagn, men hallo:hvaskjera Du kjører en Aygo? Ikke tilfeldig at navnet ligner på Yugo kanskje? Mange biler som er utrolig gjennomførte, uten at alle liker de for det. Nei, det er nærmere ego :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, håper du bare ikke mener ego som at du tror du eier veien med den. Men, men, nok OT. Byggekvaliteten er uansett udiskutabel rå på den, og selvsagt morro og se at det meste blir urørt av custom manien. Helt sinnsykt rått å se resten av bilene der også, gir litt mersmak til å ta seg en tur dit senere. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, håper du bare ikke mener ego som at du tror du eier veien med den.Men, men, nok OT. Byggekvaliteten er uansett udiskutabel rå på den, og selvsagt morro og se at det meste blir urørt av custom manien. Helt sinnsykt rått å se resten av bilene der også, gir litt mersmak til å ta seg en tur dit senere. Neida, men jeg finner de der små lukene som ingen ser ut til å kunne dra nytte av. Her har du en Volvo som plaster på såret, en jeg syns er helt vanvittig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har allerede hengt opp et bilde på veggen av Amazonen der, så trenger vel ikke å utdype noe mer hva jeg synes om den;) Litt morsomt at han jobber på Koenigsegg, og har Volvo som hobby da:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Både DS'en og Amazonen var jo megafete! Endelig noen som klarer å "think outside the box"... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 DS er penere orginal. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jepp, V8-er og RWD Vet ikke hvordan jeg skal tolke negative tilbakemeldinger fra Sierra-, og 240-eiere :shake Nå har det seg slik at jeg ikke synes Sierra har det kuleste designet, men så var det dette med penger da :fatality: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 amazonen var fetere etter min mening.. Men driit tøft at noen tør og gå mot vinden:D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 noen som finner bilde av den 300c'en fra norge som var der.. den som var på gatebil.. altså bilder ifra treffet.. Ikke andre bilder, for dem har jeg. Rart ikke media har skrevet om den. Er vel eneste bil fra Norge som er med der. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 bra for moldestuket det tenker jeg meg.. skulle likt og se ett lite oversiktsbilde rundt den, sånn at en kunne se hvor/åssen stand den stod på:) men tro meg, det kommer vel i neste amcar. Så LØP OG KJØP:thumb Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 den stod på sony sin stand:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the undertaker Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Jeg var der :) Siter 1959 chevrolet elcamino 1967 pontiac catalina hgw 1969 cadillac deville conv 1970 cadillac deville 4dht 1971 chevrolet impala 1974 chevrolet malibu 1994 chevrolet caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Fet den DS'en, men litt taksenk hadde gjort seg så den ikke hadde vært så høy i hatten, og dørene dens hadde passet fett med sjølmord. Ellers var det rått stuk. Som flere har sagt, på utsiden av esken er veien å gå! :) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg