cwathne Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg har noen spørsmål. Jeg var og kikka på en Cherry GTT igår (1984 mod.). Den var dårlig i lakken. Mye rust. ingenting spesielt med den. Rett og slett oppbrukt. KM stand var nærme 200.000km. Motoren gikk fint. Såg noenlunde bra ut innvendigt. Hvilken pris vil dere si denne er verdt? Personlig har jeg Nissan Sunny Coupe 1.5 -84. Motoren her har jo bare 75Hk orginalt og forgasser. Ikke akkurat så sprekt. Det som er cluet her er at bilen min er ganske rå og bra stand. Men jeg liker ikke forgasser motorer og det er veldigt lite HK. Og turbo motoren i cherry'n passer vist rett over. Så jeg vil bare ha motoren og setene fra cherry'n. Hvilket innspøytningsystem har cherry'n? Er det mye arbeid og få det til med det elektroniske? Noen erfaringer? Hvor mange HK er det i turbo motoren orginalt? Takker for alle svar! Siter Nissan Sunny 1.5 -84 Simons bakdemper 60% svinghjul Veltebur (delvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Det er vel 115 hester i turbo-utgaven av Cherry'n trur jeg...fin start på en så liten bil det:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 har en kompis som har akkurat det du trenger. 85 mod dårlig karosseri men motor og stoler skal være bra. bilen starter ikke, tror det er et ledningsbrudd i tenninga om jeg husker rett. tipper du får hele bilen for 4-5000. Rått eksosanlegg (4") og pipercross filter... ekstra delemotor følger med pm meg dersom du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Ska du ha deg dele bil nå? Va an så dårlig stand cherry`en? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cwathne Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 115hk.. er ikke så gale det. Er jo bare 75hk nå i min :( Sharpie : så lenge motoren ikke starter er ikke bilen vært så mye når bilen ellers er klar for hugging. Men er jo interisert i Cherry GTT med seter og motor som funker! :) Bare så lenge det ikke blir for dyrt. Svein : delebil å delebil.. skal bare ha noe så vrake eg den. Vil ha turbo og setene eg :) Fyst og frems værtfall! :) Siter Nissan Sunny 1.5 -84 Simons bakdemper 60% svinghjul Veltebur (delvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 GTT'n har L-jetronik som innsprøytnings system. Ledningsnette til motorstyringa er nesten helt komplett, og for seg selv. Det er kun ett stikk (hvis jeg husker riktig) som går til resten av ledningsnette (omtrent ved clutch-pedalen). Dette stikke går til strømforsyning, tenningstrøm, bensinpumpe, startsignal, hastighets-signal(den trenger du ikke), + mulig noe mer? Du må jo sef. bytte over girkassa og bensintanken eller lokke oppå tanken, med tanke på bensin-pumpa som sitter i tanken på GTT'n. Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg