Kurtenfurt Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Prøvde meg på en Yaris her om dagen... Org: Modd: Animasjon: Modifikasjoner: Carbonfiber panser Breddet Senket Sota vindu Nye Felger Modifisert front Intercooler Fjerne dørhandtak, bensinlokk, side blink Klarere lykter Tror det var alt.. Kom med komentarer :) Men ikke komenter grillen ;) - Kurtenfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Bra modd men bli kvitt gif bildet og legg ut 2 jpg bilder istendenfor... mykje betre... Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Da la jeg til 2 bilder.. :) Man ser forskjellene bedre på animasjonen.. ;) Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 åssn yaris er det der? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 åssn yaris er det der? T-sport.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 tnx Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Modden din gir folk lyst på yaris!! Bra jobba! :) Har jo Yaris Limo selv! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Yaris er tøffe biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Tøff bil! :) Feit animasjon :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ;) bare hvor er hjulboltene blitt av:P Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 De er malt svarte og flyttet lenger in ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fresht! Må si jeg beundrer de som mestrer photoshop så bra :respect Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Lav å brei tenkte jeg, ikke akkurat veldig brei, greit lav ;) Hvor blei det av boltene??!! Yaris er ikke den finaste bilen jeg vet om ;p Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hehe...bra kommentar med bilde av en gammal sierra under! :D sinnsykt feit modd! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er ikke lov å ha bilde i sig!(tror jeg:P) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg