lars-frr Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Det kommer liksom en suselyd fra høytalerne mine ... Samme hvor høyt det er så kommer det , har det noe med ledningene å gjøre ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Du må være så snill å komme med mere opplysninger... Er det når motoren er i gang? Forandrer det seg i takt med turtallet? Hvordan har du koblet spilleren? Er høytalerene koblet på spilleren eller en forsterker? Vær litt mer spesifikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Suse lyden kommer hele tiden , sammen om jeg kjører eller ikke .. Jeg har en Sony 380 x cd spiller , DLS 6x9 hattehøytalere, DLS 4 kanals forsterker og en Polk 12" sub.. Jeg bruker ikke monstercables så vidt jeg vet ,,, :) Lyden kommer når jeg skrur den på , hører det ikke når jeg watter opp litt , men har på følsen av at lyden blir mer uklar ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 OK... Når du har anlegget på, så tar du og trekker ut signalkablene fra spilleren. Om lyden er der fortsatt, så trekker du dem ut fra forsterkeren. På denne måten finner du ut om det er forsterkeren kablene eller spilleren som er støykilden. Gjør dette nå først, og fortell hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Eller så er det mulig at gain kontrollene på forsterkeren din står på max.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 tror du har samme problem som meg faktisk. ta å sur en kabelestomp rundt phonokabelen ( der "metallet" er på phono kabelen) så tar den den andre enden av stumpen og setter i chassi på spiller ;) da gikk iallefall all støy i høyttalerne mine vekk prøv dette. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 titus41: Dette er ein gammel tråd! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg