Gå til innhold

Noe som vet av en bra plass å få reparert en felg?

Ranger emnet


Mach1

Anbefalte innlegg

Jeg må få fiksa denne felgen. Den er laget av billet aluminium, og er ikke lakkert. Dermed kan kan ikke spor av opprettermaksin eller hva enn de bruker være synelige etterpå. Noen som vet av et godt verksted?

 

Felgen er forresten 17x8. Den er litt skitne på bildene.

 

Dsc02175u.jpg

Dsc02176u.jpg

Dsc02177u.jpg

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil komme med et tips ang felgretting.

Jeg har hatt inne fire forskjellige felger hos fire forskjellige firamer i Østfold/ Oslo. Og ingen av de har klart og rette opp felgene ordentlig. Har slitt med mye ubalanse i de etter oppretting. Så vist jeg kan få tak i en ny felg, så er jeg ikke i tvil. Jeg kjøper en som er ny istede for å kaste bort 1000-1500 kr på ei dårlig oppretting!

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil komme med et tips ang felgretting.

Jeg har hatt inne fire forskjellige felger hos fire forskjellige firamer i Østfold/ Oslo. Og ingen av de har klart og rette opp felgene ordentlig. Har slitt med mye ubalanse i de etter oppretting. Så vist jeg kan få tak i en ny felg, så er jeg ikke i tvil. Jeg kjøper en som er ny istede for å kaste bort 1000-1500 kr på ei dårlig oppretting!

 

Jeg betalte 500 kr for å få retta min på AutoTeknikk, og etterpå sa dekkverkstedet at felgen var veldig rett og fin.

 

Så om du har hatt uflaks, eller om de bruker andre metoder vet ikke jeg

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår