maxmix Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 en måte de kunne ha løst dette på er jo at først rygger politibilen forbi, så spinner evoen ut og tar en donut og tar avsted.. så redigerer de det og spiller det av baklengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 en måte de kunne ha løst dette på er jo at først rygger politibilen forbi, så spinner evoen ut og tar en donut og tar avsted.. så redigerer de det og spiller det av baklengs? Ikke hvis du ser på hvordan den krenger. Stuntet er kult nok det, biljakten derimot er fake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 her er det samma klippet men i begynnelesen ser du mr chan sitter i passasjersetet;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Er fra Amnesia, en Jackie Chan film ;) BINGO! Den filmen er konge! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Orginaltittelen er vel egentlig "Who Am I". Last ned "Jackie Chan - My Stunts"(tror jeg den heter), en bak-kulissene film fra Jackie's filmer. Der får du se noen av bil stuntene, hvordan de er lagd osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Omtrent som en trehundre-lapp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 en måte de kunne ha løst dette på er jo at først rygger politibilen forbi, så spinner evoen ut og tar en donut og tar avsted.. så redigerer de det og spiller det av baklengs? Smart, spinner en donut i revers da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 den filmen var det!:D må jeg få tak i at^^ sett det på orntlig før.. ca det samme:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Smart, spinner en donut i revers da ? Haha! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 dra den på kjøre skolen når man skal parkere det hadde vært nice :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det der er fra filmen AMNESIA ja.! han har en jævli fet film til laget også der dem bygger en evo 4 sak som skal brukes i et løp. noen som kjapt kommer på navnet der? den er verdt å se! Ingen film trix git.. just the real shit Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 det der er fra filmen AMNESIA ja.! han har en jævli fet film til laget også der dem bygger en evo 4 sak som skal brukes i et løp. noen som kjapt kommer på navnet der? den er verdt å se! Ingen film trix git.. just the real shit Mener den heter Tunderbolt. http://www.imdb.com/title/tt0114126/ Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Dette er 100% fullt gjennomførbart. Har faktisk gjort noe lignende selv. Det var riktignok ikke med vilje... Skulle ta en brekksladd inn enn stikkvei hvor parkeringsplassen til 7 eleven er. Det var litt glattere enn forventet så når sladden fortsatte litt lenger enn jeg hadde planlagt mens det kom en taxi imot fikk jeg heldigvis bilen langt nok rundt til at jeg bare kunne trykke inn clutchen og rulle pent inn veien med stolpe på begge sider av byen vrenge om rattet og parkere bilen pent på utsiden av butikken. Fikk noe rare blikk, men folk trodde nok jeg hadde mer kontroll enn jeg egentlig hadde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Orginaltittelen er vel egentlig "Who Am I". Last ned "Jackie Chan - My Stunts"(tror jeg den heter), en bak-kulissene film fra Jackie's filmer. Der får du se noen av bil stuntene, hvordan de er lagd osv :) Det er som du sier. Who Am I? Har filmen på DVD, so I should know http://uk.imdb.com/title/tt0127357/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg