Gå til innhold

Spørsmål til alle dB Drag Racing deltagere...

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne vite om vi skal fortsette å kjøre 1X konkurranser på Lørdag og 3X konkurransene på Søndag, eller om vi skal kjøre omvendt, og ha 3X på lørdag og 1X på Søndag... Hva synes dere ?

Hvis dere ikke vet hva som er forskjellen på 1X, 2X, 3X og 4X konkurranser, se her: http://www.dbdragracing.no/info-nye-deltagere.php

Vi kommer også til å kjøre Norgescup i 2007, der er det endel av 3X konkurransene vil telle inn i en CUP, og vinnerne av cupen premieres... For at du skal kunne være med på cupen (At poengene skal telle) så må man være medlem i NdBDRA eller NBRA.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del, ønsker 3 x på søndager... har ikke like stor mulighet til å komme meg avgårde på lørdager... men, da kan det jo hende det blir mange 1 x konkurranser på meg...

cup er kult... :wave

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del vil jeg tro det var bedre på lørdager da det mange ganger kan være ganske langt å kjøre hjem

Litt enig i dette..

Noen ganger blir søndagkonker drøyt når man er ferdig i 17-18 tiden og har 30-40 mil å kjøre hjem :)

Men vi får jo se hva andre også mener...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:race 1x Lørdag 3X Søndag! ikke noe mer å snakke om hehehehe:)

Kommer Lørdag og Søndag....:disco

Sånn til opplysning gjelder nok ikke dette NM, men konkurransene i 2007 sesongen, virket som noen trodde dette gjaldt NM :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning gjelder nok ikke dette NM, men konkurransene i 2007 sesongen, virket som noen trodde dette gjaldt NM :)

Ja jeg er fullstendig klar over det :puke:Zetec

Ser du avsnittet? luring!

For at mr.Zetec skal forstå så skriver jeg det på nytt:

:race1x Lørdag 3X Søndag! ikke noe mer å snakke om hehehehe

:disco JEG kommer Lørdag og Søndag....PÅ NM.(Gatebil messa 06) You Seeeee

:hammer

Member Of Team Re-Loud

http://www.termpro.com/asp/competitorstats.asp?Competitor_ID =63629&Season=2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen som jobber på lørdag... å da er det mest Givende for de att 3x er på søndager. =)

Og noen får alt for langt å kjøre på søndag, så spør du meg går det opp i opp..

For noen passer det ikke pga jobb, og andre passer det ikke pga det blir for langt.

Så da kan man gjøre som f.eks Jan Erik nevner her, variere det litt....

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på oss som må kjøre 50-60 mil hver vei for å komme på konk, og dermed må ha fri lørdagen uansett for å kunne være med...

Er jo kjekt å være hjemme før det blir mandag.

Ikke det at 60 mil er langt egentlig, men på disse helvetes veiene er det det :(

Men skjønner det at mange av dere som bor på "rett" side av landet gir balla i oss.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på oss som må kjøre 50-60 mil hver vei for å komme på konk, og dermed må ha fri lørdagen uansett for å kunne være med...

Er jo kjekt å være hjemme før det blir mandag.

Ikke det at 60 mil er langt egentlig, men på disse helvetes veiene er det det :(

Men skjønner det at mange av dere som bor på "rett" side av landet gir balla i oss.

Vi gir ikke "balla" i dere.... Hvor holder du til? Er det noen større treff i nærheten av der du bor som vi kan arrangere dB Drag Racing på i 2007?

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ikke "balla" i dere.... Hvor holder du til? Er det noen større treff i nærheten av der du bor som vi kan arrangere dB Drag Racing på i 2007?

Høres bra ut :)

Bor i Bergen jeg vettu...

Ja, hadde vært bra med konk på noen av treffene her.

Har disse som jeg kommer på nå:

Bilexpo i April

Right On i August

Bilexhibition i Oktober

Må bare se om jeg får inn noe skikkelig anlegg igjen nå...

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider