Harared Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Bilbowling: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article748130.ece Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Var det Firehjulstrekkeren? Feilen var vel i så fall at bilen ikke bremset like godt som den starta i bakker. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 "teknisk galt" som at det kjem en rar skrapelyd når hon bremsa å bremsepedalen rista? Og at skjøl om hon svingte på rattet so svinga ikkje bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det var det jeg tenkte, ja. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Det rista vel i pedalen når hun bremsa, så da er det vel bare å slippe pedalen, knipe igjen øynene og holde seg fast... ABS kjærring, ABS!! Neida, jeg dømmer ingen... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Fyfaen, jeg måtte ringe moder'n da jeg så bildet på jobb idag. Du var ikke på valentinlyst idag ? hahaha! Siter Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 enkle folk som burde ta et lite glatt kjørings kurs Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvorfor er det alltid et kvinnfolk innvolvert i slike situasjoner....? :) Var jo en situasjon på Jessheim for noen dager siden også.....med et kvinnfolk som kræsja på glattisen...med sommerdekk. pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Har fått litt overaskelser med Tahoen ett par ganger jeg også. Problemet er at hvis du begyner å spinne for så å bremse så reagerer abs'en. Den slår ut selv om du kjører i 5 km/t og begyner ikke å bremse før alle 4 hjulene holder lik fart. Er sykt iriterende. Er ett par ganger jeg har STÅTT og hoppa på den forbanna pedalen og delja og slått i dæsjen pga at abs'en slår ut i dustete situasjoner. Problemet blir at i 5 km/t låser jo fordekka seg med en gang mens bakdekka går rundt. Og da slipper abs'en opp bremsene foran og begyner å bremse ned bak dekk som igjen gjør at du ikke har bremser i det hele tatt. Nei på Audien tar jeg ut abs sikringen hvis jeg skal leke meg. Elektroniske duppeditter er bar i veien og farlig i visse situasjoner. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg