sharpie Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 kan prøve å få gjort det ja, men kan ta litt tid kanskje. men brøler gjør det vertfall =) mange som lurer på hva i H**** det er for noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by sharpie kan prøve å få gjort det ja, men kan ta litt tid kanskje. men brøler gjør det vertfall =) mange som lurer på hva i H**** det er for noe y-u-p-p! bråker som et helvete den der.. satt på med forrige eier en gang, dro løs på innfartsveien.. like etterpå kom onkel blå susende, men de kjørte heldigvis videre :) har du fått fikset bremsene på den? når jeg testa den var det mye smårask som måtte ordnes.. luft i bremsene, ujevn gasspedal (null respons første millimeterene gasserne åpnet seg). men mayo-nice bil.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 prosjektRUST: har bytta pedaler og bremsekraftforsterker ja, fungerer fint nå. Når det gjelder gasserne så er det respons med en gang, så dauer den litt vekk på ca 3000 før den kommer for fullt... skulle sikkert vert justert men det tør jeg ikke gi meg ut på. veit du om noen som kan dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 å justere 2 dobler gassere er vel en viten ... må ha luft mengde måler for å få alle til å suge likt og noe greier .... men dette bør vel Vegard på forumet kunne svare på - har jo 16 v med dobble gassere .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Veldig pen Golf det der! Ble litt misunnelig nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Clean!!! :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 helt klart en av de peneste norske golfene jeg har sett på en stund :) har du gjort sotinga av rutene sjøl (så bra ut), og hvor mye gamp får du ut av den ? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 ja gjorde sotinga sjøl... tok ut rutene. har gjort en del både mislykka og meir vellykka forsøk på dette. bare å prøve seg fram... du kan jo sjekke tråden om golfen til kimojajajaja for litt tips? bilen er bremsa til 136hk hos rs motor på hjula, hvor mye motoren står for tør jeg ikke tippe... 150 kanskje? tar vertfall prelude med 160 gamp med en ørliten margin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hei. kor du har kjøpt baklyktene og kor masse du har gjett for dei?? er det ikkje du som kjøpte 9*16 med meg? er i fra måløy.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 hei kjetil! stemmer nok d ja =) har sendt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 he svart deg og :) Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by Sonick å justere 2 dobler gassere er vel en viten ... må ha luft mengde måler for å få alle til å suge likt og noe greier .... men dette bør vel Vegard på forumet kunne svare på - har jo 16 v med dobble gassere .... Gulbransen kan justere! Dit skal jeg med min, etter jeg får innsuget mitt 16v med 2x 45 Webers =o) Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 PEN Golf :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Og slik endte denne idag.... desverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 neei :( kondolerer, den som var så fin.. hva skjedde? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg