Gå til innhold

Ungdommer på glatta i Stjørdal

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette en parkeringsplass? Heller sladde på en parkeringsplass, enn på offentlig vei. :)

 

Det verste som kan skje når en ligger litt brei, selv om det er veldig morsomt, er jo at en får noen i mot. Å kjøre av veien i lav hastighet overlever man, men verre med front mot front. Eller front mot side.

 

Err, sommerdekk på vintern er jo ikke akkurat genistrek..

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte på holka med breie lavprofildekk på bil med diff.sperre, på hardkjørt snø med nysnø på toppen i går jeg.

Det var en opplevelse i seg selv.

Distansen var vel ikke lengre enn en mil, men mer enn nok for meg i allefall, og jeg vil ikke anbefale noen å gjøre det.

Har også kjørt BMW M3 på våt blankis 8 mil på sommerdekk, det tok 5 timer, og er det absolutt verste jeg har vært med på.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurk

 

Kan du ikke iallfall fortellle om en av dine opplevelser på veien som ga opphav til setningen i en grøft nær deg...eller meg.

 

Og du..Tror du skal være litt forsiktig med å identifisere deg for mye gjennom opplysninger du legger ut her...

 

En annen ting er å skryte for mye om slikt..kan helt sikkert føre til ganske mye ubehagelig uttalelsene dine her, om du skulle havne ille ut en eller annen eller tredje gang.

 

Kan være småekkelt foreks å treffe to voksne, et barn,og en barnevogn med grillen i stor fart en mørk ettermiddag eller kveld. Kan bli kjipt å gå på "lokalet" da.

 

Æ har egentlig itj nåkka å si på uttalelsan dine her inne..men æ veit no itj æ. Du får kjøre forsiktig neste gang gjennom ufaret om du har hørt om den plassen før...Der kan du kjenne GGG i overlevbare hastigheter.

 

Om du ikke drar rett inni en buss eller no sånt:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har utslitte 235 sommerdekk bak ennå..:D

 

var med på no lignende for et par år siden...vi tok da hjørnet på bokhandelen på oppdal...1 meter lengre bort hadde vi nok hatt 100 bøker i fanget...hehe... har aldri ledd så mye i hele mitt liv tror jeg! vi var 4 stk i bilen hvorav 3 var fulle og 1 var edru men lettere å "stære" opp enn en full en! hehe.. bilen fikk en skikkelig komplisert bulk..hjulbue,kanal og bakdør ble innklemt... men bilen gikk videre den så kvelden var ikke slutt... bilen var forresten faren til sjåføren sin...han var ikke blid dagen etter...for et oppstyr det ble! hehe

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd 2 år stjørdal og lagt'n brei mang en gang på den parkeringsplassen der,:hello:, men hva sjåføren i dette tilfelle tenkte på må gudene vite.. Men med den farta der må han jo ha tatt fart ganske langt da! Og den åpningen som han må kjøre inn der er ikke akkurat stor! i tillegg er det der lasterampa til mega står! :hvaskjera

 

Men nå blir ikke akkurat veigrepet bedre med sommerdekk på dette føret heller da..:shake

Synd det var en cossie og håper det går bra med de som satt på..

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dyrkjøpt erfaring rikere han der. Blir nok lenge til han kjører cossi igjen.

Rart de ikke har kommentert hvilken biltype det var i teksten, dette bruker å være første bud da man skal fortelle om tullkjøring med ungdom inne i bildet OG spesielt hvis det er en BMW inne i bildet (noe det ikke var her).

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår