volvo242_r Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Er det noen som vet hva som kan være galt når lys og coupelys blir stående på etter at man har gått ut av bilen og bilen er låst? Det er en V70 2001 mod. Det er ikke hvergang, men en gang iblandt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 På min står lysene på i 30 sek. etter jeg har slått av bilen. Først når jeg tar på alarmen lysene går av. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 jeg mener lysene sto på en hel dag i værtfall, det er min samboer som bruker bilen, men ska sjekke. Tror hun sa at lysene hadde stått på hele dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Galt og galt, gikk du fra den med parklyset på? Jeg gjor det forleden dag, skulle bruke rånelysene så glemte jeg å slå av.... Wops der va det batteriet utladet. Hehe.. Har sett at noen ganger går ikke cupelyset av, på min var det bare litt dårlig "kontakt" i døren som gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nei, det er ikke parklysene. Det er vanlig nærlys og coupelys. Det har skjedd 2-3 ganger. Det har vært uke fjorten dager i mellom det har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg