omega20i Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Tjaaa, min første mod da... Har en følelse av at den er fryktelig dårlig.. : o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 funker det. men øvelse jør mester Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 FY faen Du er Drit "god" azz Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 å fy du er "smart" aZZZZ! ser det er din første, greit forsøk! men man ser jo at grillen passer ikke helt, hjulbuene loker litt osv.. Fortsett så kommer du deg nok! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 FY faenDu er Drit "god" azz at du er 26 år.. trur ikke jeg en dritt på.. omg:shake _ Bra for å være første.. men bruk lengere tid på f.eks. grillen.. sånn at den blir 100% bra. hjulene må du også klippe bedre. som du sikkert ser selv, så er de dårlig klipt.. veldig hakkete. å neonèn.. der brude du merke opp stedet du skal ha neon , med lasso toolen.. da blir det ikke så hakkete/klumpete.. Men stå på.. blir bedre å bredre for vær mod.. Men bruk litt lengre tid på klipping osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 syns du er flink har selv alldri prøvd det :P Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 fy faen altså at folk gidder og komentere på denne måten. hva f tror dere ikke han føler nå. føler sikkert at dette er ikke noe for han og han gir opp. sier dette jeg Øvelse gjør mester til og være første gang til og modde så er denne grei. så forsett og øv og modd for live så slår du fletta av disse andre her Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 FY faenDu er Drit "god" azz Høres faenmei ut som du er 6år, og ikke 26.. Er meningen at man skal gi konstruktiv kritikk, og ikke slenge dritt.. _________________________________________ Det her var mye bedre enn det jeg fikk til første gang. Hvis jeg skal gi litt kritikk, så er det ike så mye å si ettersom det er din første. Neonlys ,felger ,hjulbuer og grill. Ikke hør på folk som hildegard.. Hør heller på de som roser deg, eller sier hva du må gjøre bedre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Post en modd du da hildegard, få se om dine er stort bedre, å om DU er drit "god".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Bra dette til å være første modden din ;) Men det er som sagt over litt små puss, men det kommer seg med tiden. Stå på så blir du nok like god som de beste her på forumet, om ikke bedre ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Støtter det Kevve skrev her, Vil se deg gjøre det bedre ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 ja ja Hildegard har sett modden din var ikkje akkuratt den beste... så trur ikkje du skal snakke så høgt... og for derre som ikkje har sett nokon av moddene til hildegard her er den: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145482 Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Du det var ikke jeg som hadde skrevet "Fy faen du er drit "god" azz" det var en som hadde hacka seg inn på min bruker... jeg beklager, men som alle sier er det bra til å være første mod da! Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Du det var ikke jeg som hadde skrevet "Fy faen du er drit "god" azz" det var en som hadde hacka seg inn på min bruker... jeg beklager,men som alle sier er det bra til å være første mod da! m-m.. :) omega20i: et tips når du skal klippe er å zoome inn på bildet, og bruke kortere markeringer. Var litt unøyaktig klippet og markert på din mod, og man får da hakkete kanter.. Kjempefin start! =) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 var bedre en meg første gang jeg prøvde. men øvelse gjorde meg bedre haha. ikke mester:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg