Gå til innhold

V40'n åt Delodur'n og DeloSin

Ranger emnet


delodur

Anbefalte innlegg

Pfft..i motsetning til andre så trenger ikke vi å slenge med ræva for å få oppmerksomhet. HVIS vi vil ha oppmerksomhet that is! =Þ

 

Har vel ikke blitt gjort en dritt med bilen såvidt jeg vet. Hmm..jo forresten, koblet ut Blåpunkta i dashbordet så Rockford'a i dørene kommer til sin rett. Må få tak i RF til dashbordet tho..og bakerst i hjørnene.

 

Burde hatt nye dempere og fjører som kjent, men ser ikke ut som det blir noe ta noe foreløbig. :(

 

760'n til svigers er forresten til salgs! :D

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Heh..har ikke gjort noe nevneverdig visuelt med bilen nei, bare en del usynlig arbeid. Eneste synlige jeg kommer på er at vi har bytta bakluke (var rust på den gamle), samt bytta senkesett (fjærer: Lesjöfors 35/35).

 

Ellers sitter det nå ny regreim og aggregat-reim med dertil deler på bilen, og ny caliper høyre bak (+klosser på begge).

 

Hmm..bilen er lik seg selv (siden du såg den sist), men kan slenge ut et par bilder fra Edaträffen tho..

 

CIMG2701.jpg

DSCF1271.jpg

 

 

Ellers anbefaler jeg alle med inntr. for Volvo å titte i følgende album-er. Mye fint å se! :)

 

Edaträffen 2007

 

Volvotreff på Hamar

 

 

Og om du vil mimre litt om V40'n din Jokke, så får du titte litt her.. ;)

http://s159.photobucket.com/albums/t144/delodur/sofaputa%20og%20delo/

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hmm..ser ut som jeg har forkastet denne tråden, noe som forsåvidt kan stemme. Har byttet primær-forum så blir neppe særlig mange oppdateringer her.

 

Men for ordens skyld nevner jeg siste nytt:

V40-en er avskiltet og står nå parkert på norsk motorhistorisk museum på Stange (verkstedet vårt, IKKE selve museet..desverre). Planen er total ombygging til fas2 med turbo(++). :)

 

*kosa*

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår