skaabu Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Har seg sånn at jeg har skaffet en EVO500 motor og girkasse nå(har 3,0 understell fra før)... Men det mangler innsprutsanlegg, og fordeler... Prisen på motor osv er uvesentlig... Det jeg lurte på er hva hjelper MegaSquirt meg i prosessen? Evt hva må til for best mulig å få motoren til å gå? Er ikke snakk om å tyne ut 200 ekstra hester fra den, men å gi den et innsprutsanlegg og tenningssystem :) Hadde satt pris på svar asap :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Ingen som har peiling på motorstyring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 gå for f.eks electromotive eller pectel. anders ringstad eller vs motor hjelper deg nok gjerne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 den evo motoren du har anskaffet . er det en 3.0 eller 4.0? herav 230 eller 272 hk org...? Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 den evo motoren du har anskaffet . er det en 3.0 eller 4.0?herav 230 eller 272 hk org...? 230... er en 3.0... Usikker på om jeg skal ta denne motoren, og enda kjøpe en delebil, eller om jeg skal bare kjøpe delebil fra tyskland:S Noen som skal til tyskland som vil kjøre ekstra bil opp igjen eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 230... er en 3.0... Usikker på om jeg skal ta denne motoren, og enda kjøpe en delebil, eller om jeg skal bare kjøpe delebil fra tyskland:S Noen som skal til tyskland som vil kjøre ekstra bil opp igjen eller? :P veit d er en som driver på å inporterer biler fra utlandet ... en kjenning av meg fikk tak i en omega a 3000 24v for 19500kr ferdi momsa inn i landet ... den bilen hadde han vist funne anongse på autodeb på ... å den bilen var i veldi go stand ... tar jeg ikke mye feil var den inportert fra sveits mener jeg Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 veit d er en som driver på å inporterer biler fra utlandet ... en kjenning av meg fikk tak i en omega a 3000 24v for 19500kr ferdi momsa inn i landet ... den bilen hadde han vist funne anongse på autodeb på ... å den bilen var i veldi go stand ... tar jeg ikke mye feil var den inportert fra sveits mener jeg Kunne gjerne tenkt meg å vite evt sveitsiske og andre sider man kan finne biler enn mobile, og autoscout... Fant selv en Senator med 3.0i 24v med AutomatkassE:/ Men derimot alt mulig annet tilleggsutstyr:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrUz- Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 http://www.protrim.no fikser dette for deg. Siter Akkurat nå: Vectra A Rieger 2.5 v6 Kadett E GSI 16v (C20XE) Turbo Kadett E GSI 16v (C20LET) Turbo Electromotive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 http://www.protrim.no fikser dette for deg. Dem fikser hva? Edit: Motorstyringa ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg