Gå til innhold

Hva synes folk om streetmeet?:)

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Da må jeg bare få si at :

- I nevnte lyskryss var det ikke spesielt mye farlig kjøring.

- Det var EN bil som tok en donut, og det var en Amazon.

- Det var TO burnouter i løpet av kvelden som jeg så, kanskje et par jeg ikke så, maximum 4-6 stykker, men ingen i nærheten av andre biler.

- Altså, det var lite farlig kjøring. Alle fulgte reglene i krysset, og det var ingen "nestenkollisjoner".

At en og annen peugeot spinner ut fra krysset er ikke det samme som å dra over krysset på rødlys i 130km/t.

 

Jeg var der fra 21.30 til 00.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja jeg synes ikke en skal leke politiets lile hjelper..

 

det blir for toskete..

 

 

men desverre er det slik normenn er ofte..

 

prøv å kjør uten lys en dag og for hver 100'ede meter

er det en idiot som blinker på deg og vifter med arma

og holder nesten på å kjøre av veien bare pga noe så ubetydelig.

om detter midt på lyse dagen ja.

 

 

og sier ikke at jeg er best til å skrive, men du virker ofte

barnslig eller useriøs i språkbruken din rdl..

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Dette er Ganske OFF topic egentlig...

 

Men lurer på en ting.. Noen som fikk med seg hvem som satt i passasjer setet på den Gule Manta'en?

 

Vi trodde det var Sasha Gabor.. han kjørte forbi.. så kom han tilbake, å da var han ikke der...

 

Bare lurer?.. noen som la merke til dette??

 

:)

 

ingen sasha her ihvertfall når jeg tok bilde...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brandtenborg

Hehe! Jeg må le! :D

 

Var ikke mange synspukter på selve meetet her gitt! Var ikke der selv så jeg skal holde kjeft, men blir ikke dette litt for dumt? Ingen blir enige og diskusjonen blir i allefall ikke mer saklig!!

 

Nei, kanskje ikke, men jeg har ihvertfall hatt noe å gjøre ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noen flere "bilforumet" streetmeet i nærmeste framtid? Camaron stod på bukker med noe småfiks denne gangen.

 

Hvis jeg skal på streetmeet skal jeg se etter Eskroten til RDL, den er jo ikke vanskelig å se, like godt merka som en uniformert bil egentlig, faktisk så er det en uniformert bil.... Du burde bli UP RDL, du har det i deg.

 

Hvis jeg skal på streetmeet, kommer jeg sikkert til å få lyst til å slippe løs bakdekka bittelitt, hvis man får for mye klager pga det, får man bare flytte det neste gang. Men det er jo ikke noe vits å ta helt av. En liten burnings på en parkeringsplass med litt plass rundt bilen er jo helt uskyldig.

 

Hvis det er noe gress der, så kan jo kanskje du burne litt også RDL?, neida, vet ingenting om bilen din, jeg skal gi meg nå. Men du må forstå at du fortjener litt pepper.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg mener!

 

De jævla ungenesom ikke har lappen kan holde kjeft om bilkjøring til de har hat lappen et par år og vet hva å kjøre bil er.

 

Og de drittunge utsagna som har kommet i flere av postene i denne tråden viser jo bare at de faen ikke er tørre bak øra enda.

 

Synest bilen til RDL er helt ok jeg, det er jo slik han vil ha den og la han da få ha den slik, tar seg enormt mye bedre ut den en jordebiler med masse wonderbaum's og annet søppel. Han har i allefall en bil som skiller seg ut.

 

Mener det ar helt feil av RDL å ringe snut, kunne heller ha tatt de opp med vedkommende og eventuelt anmeldt hvis de ikke hadde kommet til enighet. (RDL har vist tidligere at han ikke er helt lovlydig i trafikken selv)

 

Når det gjelder å burne så bør de tenke på at de kan fort spenne opp steiner og annen dritt som kan gå utover lakk og annet, hadde jeg stått der med for exk nylakkert bil og fått lakken ødelagt ror jeg virkelig at jeg hadde dratt jævel ut av bilen og tatt no polka runder, med untak hvis det hadde vert av samme kaliber som mannegris, sku spart meg litt da..

 

Bra folk har meninger og diskuterer, men må faen meg gåant å vere saklig og ikke oppføre seg som drittunger!

 

Tråden her var ment om hva folk syntest om streetmeet, men endte i en stor drittslengings tråd som vanlig..... :(

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

prøv å kjør uten lys en dag og for hver 100'ede meter

er det en idiot som blinker på deg og vifter med arma

og holder nesten på å kjøre av veien bare pga noe så ubetydelig.

om detter midt på lyse dagen ja.

 

 

Kanskje greit og slippe bot for og ha kjørt uten lys? Jeg blinker alltid på folk uten lys, setter pris på de som gjør det sammemed meg. Er ikke for å "stramme opp" bilisten.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Han som tok burnout med den hvite merca, er en god venn av meg. Han mistet lappen for tre måneder, og fikk 10000 kr i bot den kvelden! Dette er drøyt!!!

 

Selv driver jeg ikke med burning. Men tvert imot finner jeg det som god underholdning når det foregår. Det skaper liv! Blant de som foretok burnouts eller spant piruetter på streetmeet, ble det gjort til stor jubel - samtidig som sjåførene viste god og kontrollert kjøring.

 

Til deg som tipset politiet: Du virker svært useriøs, usaklig og veslevoksen. Du har et aggressivt språk som ikke hører hjemme noensteder! Ta en titt på innleggene dine - hvis dette er slik du prater til daglig, burde du kanskje søke hjelp til å takle problemene dine...?

 

Det å tipse polti er helt unødvendig! Har du problemer med noe - ta det der å da med den det gjelder. Gå bort til vedkommende og fortell ham f.eks: "Det ikke er så lurt det du driver med" eller "Du spruter grus på bilen min". Du nevner også i tidligere innlegg, at du hadde problemer med de "50 bilene som spant i lyskrysset". Hvis det var så mange der som plaget deg der, kunne du jo bare dratt et annet sted. Hvis ikke du liker deg på streetmeet, trenger du jo ikke komme dit. Kjøp deg en Cola og lei en film istedet. Mennesker med dine intensjoner og holdninger trenger vi ikke på streetmeet.

 

 

La oss stå sammen i bilinteressen, og holde snuten ute!

 

mvh KingB

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Man er foresten ikke 'god' til å kjøre i trafikken før man er 3* år gammal, med mange, mange, mange år på vegen...

 

Vilhelm

 

Forskning tyder på at menn er på sitt beste som sjåfør i 25års alderen dersom vedkommende tok lappen som 18åring.

Kvinner er på sitt beste noe senere.

 

Dette kommer av at i 25års alderen har man fortsatt god reaksjonsevne, og man innser begrensningene sine.

Etter 25år går det i nedoverbakke, da man mister reaksjonsevne mm samtidig som man ikke innser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hopless

litt steinsprut er jo seff myyyye farligere en 1.5tonn i 200kmt...

hauuuuuuuu

jeg skal ihvertfall gjøre mitt for å legge to svarte når bila mi blir ferdig

 

Ja gjør det du så skal jeg ta og legge en burnes rett forand nesa de sån at du får steiner i laken så at den må om lakeres kansje og må skrape av gummi på bilen ikke mye kult. Elle jo du synes jo sånt er show.

 

Originally posted by Överladdaren

lNei, jeg mistet internet pga feil hos Nextgentel.

 

Synes fortsatt at du er en stor idiot som ringer til purken angående sladding og burning. Hvis burning/sladding førte til at du fikk steinsprut så fikk du heller ta det opp med vedkommende. Ikke ringe purken og syte....

 

For ikke å snakke om at slik tipsing i verste fall kan gå ut over helsen din!

 

Å var det en trusel om bråk du var voksen. Ja du får prøve deg da vet du.

 

Originally posted by Dr_S

Kun burning på plassen og breisladd i lyskrysset..

 

Ja det er så mye bedre det var trang nok på den plassen om ikke en dust skule begynne å ta smulteringer mellom alle folka

 

Originally posted by Azzido-325i

RDL, du skuffer veldig... svikter hele miljøet... min mening ihvertfall

 

det lille jeg så av burning osv var akseptabelt i mine øyne...

 

Jeg skal da en burout for deg neste gang jeg så blir du sikkert glad når laken din er fucka.

 

 

 

Ja gutter kan vi ikke bare ta et litte møtte så kan dere si va dere vil uten at dere sitter hjemme tryggt å gått bak tastature. Skal vi se om dere er like store i kjeften vilhelm,Golden,Jens,ozzy

 

 

En løsning på de helle er at alle slutter å ringe politiet. ikke en gang tenke på det uansett hvor fallig eller dummt det er.

For du heller tenke sån noen menner at slæding ødelegger andre menner høy fart. Derre er like gode for dere driver med en av dellene.

Så holde kjeft ikke ring noen.

Det er jo flere tystere her inne på forummet

du har jo denne saken

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14764

 

Der en *****2 ringte å sa fra til onkel politi.

Men nå kommer det vell masse utsangn at disse to sakene kan ikke sammen lignes.

 

 

Bra treff foresten. Må har flere

:D :D :D :D :D :D

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke tror faren min syntes det er greit å ligge bredt, så spørr ozzy eller golden, de er med å kjøre med meg og faren min, må jo være klart da, hehe, sier seg selv, om det ikke er noen bil i nærheten, og oversiktlig sving, så syntes han det er helt greit, ligger ikke bredt når det kommer bil i andre kjøre rettning mot meg da...

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår