Gå til innhold

Det var den bilen :/

Ranger emnet


Boddiz

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi.. Sure greier det der ass! Bulken i framskjermen min blekner litt i forhold til dette ass!

 

Men som faren min sier (og som sagt før i topic); Det er greit så lenge det bar er blekk.. er værre hvis folk blir skada, eller mister livet. Blekk kan enten rettes eller kjøpes nytt :)

 

Men strøken E46.. Håper du får deg en ny, oog finere!

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føreren av bilen har lappen enda?

har hørt det at hvis man kjører ut og politiet får se det så mister du lappen på stedet på grunn av usikker kjøring i forhold til forholdene. er dette sant ?

eksempel denne kjøreren som kjørte ut med sin veldig fine Bmwen åssen gikk det med han og lappen ? fikk han bot? eller noe ?

 

er litt vell strengt synes jeg da.. det kan skje alle uannset hvor lenge man har kjørt bil osv ;)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle gode ord folkens! :)

 

Føreren av bilen har lappen enda?

har hørt det at hvis man kjører ut og politiet får se det så mister du lappen på stedet på grunn av usikker kjøring i forhold til forholdene. er dette sant ?

eksempel denne kjøreren som kjørte ut med sin veldig fine Bmwen åssen gikk det med han og lappen ? fikk han bot? eller noe ?

 

er litt vell strengt synes jeg da.. det kan skje alle uannset hvor lenge man har kjørt bil osv ;)

 

Politiet var på stedet og avhørte meg "der og da". Ble ikke noe mer styr av det for å si det sånn. Hadde ikke gjort noe galt med hensyn til trafikklovene liksom. Så jeg har lappen, og fikk ingen bot.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker nok engang for fine ord! Hyggelig å lese :smilbmw:

 

hva skjer med forsikringer osv nå da?

Jeg er i forhandlinger med forsikringsseleskapet om dagene. Virker som det skal gå veldig greit ! :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bittelitt mer enn bil + anlegg + mobil (prutet ned 30k når den ble kjøpt, så jeg gjorde en god handel). Så kom jo egenandelen på 9 000 (!!!!), og jeg går ganske nøyaktig i null... Men hvor mange $$$ dette da er, er en annen sak ;) Alt i alt er jeg fornøyd med forsikringen, men det er et jævla tap når jeg har brukt HELE sommeren på å lete etter den "perfekte" bilen...

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår