GtiGtr Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Skikkelig kjipt dette! håper du får bra betalt av forsikringen så du kan kjøpe en tilsvarende bil! Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Helvete, kjipt å lese om sånt :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg kondolerer :( Godt at det gikk bra med deg. Blekk og biler finnes det nok av, bare håper for din del at forsikringen ikke begynner å kødde det til.. Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Oi.. Sure greier det der ass! Bulken i framskjermen min blekner litt i forhold til dette ass! Men som faren min sier (og som sagt før i topic); Det er greit så lenge det bar er blekk.. er værre hvis folk blir skada, eller mister livet. Blekk kan enten rettes eller kjøpes nytt :) Men strøken E46.. Håper du får deg en ny, oog finere! Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Huff da. Dette så ikke bra ut Boddiz. Men godt det gikk bra med deg. En bil kan alltids erstattes. Men er jo utrolig kjipt uansett. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Føreren av bilen har lappen enda? har hørt det at hvis man kjører ut og politiet får se det så mister du lappen på stedet på grunn av usikker kjøring i forhold til forholdene. er dette sant ? eksempel denne kjøreren som kjørte ut med sin veldig fine Bmwen åssen gikk det med han og lappen ? fikk han bot? eller noe ? er litt vell strengt synes jeg da.. det kan skje alle uannset hvor lenge man har kjørt bil osv ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Takker for alle gode ord folkens! :) Føreren av bilen har lappen enda? har hørt det at hvis man kjører ut og politiet får se det så mister du lappen på stedet på grunn av usikker kjøring i forhold til forholdene. er dette sant ? eksempel denne kjøreren som kjørte ut med sin veldig fine Bmwen åssen gikk det med han og lappen ? fikk han bot? eller noe ? er litt vell strengt synes jeg da.. det kan skje alle uannset hvor lenge man har kjørt bil osv ;) Politiet var på stedet og avhørte meg "der og da". Ble ikke noe mer styr av det for å si det sånn. Hadde ikke gjort noe galt med hensyn til trafikklovene liksom. Så jeg har lappen, og fikk ingen bot. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 kipt at du smalt, men med tanke på at du traff vannet kan vi vel alle være glad at du ikke havna uti opp ned eller på dypet. kjekt å høre at du ikke kom til skade. biler kan erstattes. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Godt det gikk bra med deg! Missundelig på M-optiken din.. jeg vil ha det.. :P hva skjer med forsikringer osv nå da? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Dette var jo kjedelig, men godt det gikk bra med deg! :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kondolerer, det var en nydelig bil så det er veldig synd at den blir spiker. Men godt at det jeg bra me deg da :) Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takker nok engang for fine ord! Hyggelig å lese :smilbmw: hva skjer med forsikringer osv nå da? Jeg er i forhandlinger med forsikringsseleskapet om dagene. Virker som det skal gå veldig greit ! :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hørt hvor mye du får igjenn på forsikringen? Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Fikk bittelitt mer enn bil + anlegg + mobil (prutet ned 30k når den ble kjøpt, så jeg gjorde en god handel). Så kom jo egenandelen på 9 000 (!!!!), og jeg går ganske nøyaktig i null... Men hvor mange $$$ dette da er, er en annen sak ;) Alt i alt er jeg fornøyd med forsikringen, men det er et jævla tap når jeg har brukt HELE sommeren på å lete etter den "perfekte" bilen... Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Jaja, det fins flere biler der ute, du finner nok deg en ny en du er fornøyd med :) Tør jeg foreslå en amfibiebil? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg