RaCk Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Her kommer noen skrytebilder av bilen som ikke går så fort fremover lenger. (clutchen røk på den) Men ellers er den feit syntes jeg., :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 enda et Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 her kom det Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 tada Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 integrert politiradio, laservarsler og voltmeter. Samt headunit da. men det har jo alle. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Savner den! :) Rack - Fikk sms fra ei jente her. Hun ville sitte på i den fine bilen min, haha. Jeg måtte si det ikke var min, men men.. Du får komme oppover med den seinere :) Har noen bilder jeg også, skal fikse.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 :eek: :eek: :eek: :eek: Faen for en RÅÅÅÅÅ bil!:cool: :eek: Har du hatt den lenge?Hva kosta den!:) Uansett FEIT biL!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Hmm, vanskelig bil å overse:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 fet bil litt ekstrem farge... men siden bilen er litt ekstrem går det veldig bra! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Pudding fet bil litt ekstrem farge... men siden bilen er litt ekstrem går det veldig bra! :D Bilen og fargen passer skikkelig godt overens. Den er rett og slett RÅÅÅÅ!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 GULT ER KULT !!! Jeg liker gule biler, helrått! :D (Nå kommer kebab_gud og sier den er dritstygg snart.... den er jo styla :rolleyes: ) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Daaaamn, RaCk!! Gromt detta :D Men hvorfor minimere bildene så mye da (ødelegger litt syntes jeg..) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 damndamndamndamn Kongebil! Garantert den lekreste zx'en jeg har sett! Nettopp kjøpt den, eller prøver du å selge den? Jeg så den i motorbørsen eller noe.. Var 295k de forlangte? Sinnsykt gjennomført og råå bil! Lekker innvendig også! Men sliter du ikke litt om onkel stopper deg og ser at du har politiradio integrert? Kan du gjemme den på noen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Har hatt bilen en halv uke bare. Det var den jeg mistet lappen i. :P Vekker mye oppmerksomhet blant snuten. :P Jonte : Du får si ifra at så langt nord kommer nok bilen aldri igjen. hehe. Men hvis hun er i Bergen en gang så kan det kanskje ordnes .:) Ang den integrerte politiradioen så trenger jeg ikke si at det er en politi radio. Gjør jeg? Jeg kan jo mene at det er en fugle radar som teller antall fugler innenfor 300 meters radius. Hvor mye jeg har betalt er hemmelig. Her kommer et stort bilde. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 bjutifull! ;) Gromt skilt også a :D hehehehe lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg