Audi RS80 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Fant denne sykt billig: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1719 Var ikke direkte liten eller pen nei. Men noen som har tro på denne? er cube god kvalitet? Er ikke akkurat mange plassene man kan plassere denne i bilen, men noe kult jeg tekte ut kunne vært å montere den inn i dashbordet på passasjersiden, altså kutte ut en del av dashbordet slik at jeg får dingsen inn der, også sette på noen slags hengsler slik at kan lukke igjenn når jeg ikke bruker den. Må jo selvsagt sette på skinner også slik at jeg den ikke bare ligger der løs ut :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 får du det til å se bra ut så skal du ha cred for det i allefall.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 skal du ha billig dvd og skjerm er vel pyle et bedre merke.. cube er jo rett å slett for dumt bilde og lyd messig er vel ingen av de på topp, men pyle ligger vel et stykke foran cube.. cube er vel det de gir bort på Bil eXtra hvis jeg ikke husker feil. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 også har du en in dash dvd/divx spiller som heter VISION. med innebygget forsterker og greier. skjermen er brukbar i en ganske spiss vinkel og. koster 10 lapper.. MEN da kan du egentlig bare kjøpe Alpine 2DIN skjerm/spiller på tilbud til 8-10 lapper..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 For den prisen er det ikke så nøye uansett. Kjekt å ha den bare løst også, så kan jeg evntuelt bare sette den oppå dashbordet. Men får se når jeg får den, er bestilt nå :) In dash dvd hadde vært supert, men har ikke lyst å bruke så mye penger på det nå, føler at jeg ikke har så mye bruk for det Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Går det greit å koble denne rett til remoten på spilleren, og kanskje en tft skjerm til? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg