kimhe Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Her er bilde av volvoen min, skal prøve å ta flere bilder utover. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Noen som har forslag? Jeg ga 1500 kroner for den bilen, og må nok bytte bensinpumpe så går den nok bra igjen Lå ca 20 liter vann i bilen så tatt ut seter og tepper, og prøver å få tørket det opp nå, før vinteren kommer.. Pluss at det lå mye annet dritt der..hehe:fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhe Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Er ikke så mye rust egentlig, er litt i to av dørene, så skal vel ta noe glasfiber eller noe der. Siden jeg ikke kan noe særlig med sveising. Må eu godkjennes så må få den i stand, og er litt usikker på frontruta er en del store skrap, rett foran førersiden. Så kan nok hende jeg må bytte? Ellers har jeg hatt en Passat 1.8 Turbo før, som jeg akkuratt har solgt desverre. Så nå har jeg fått tak i drømmebilen da se, som jeg kan herje litt med i vinter og sånn. Er en 90 modell, og skal få på noen nye felger, 15 først nå i viner så får vi se hva som skjer. Skal nok også senke den eller kanskje heve den. Fant et kult bilde av en volvo, noen som vet om dette er vanskilig å la seg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 det er jo et 245 karosseri festet på en ramme fra ein 4*4... men endel jobb for å få drivverk osv lagd til.... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhe Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Japse bil er jo bra det og da, i allefall toyota da.. Passaten min ble så ille dyr, måtte koste på den så mye.Så nå blir det gøy med en bil der delene er billigere og jeg kan gjøre en del selv på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Her er bilde av volvoen min, skal prøve å ta flere bilder utover. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Noen som har forslag? billig og bra utgangspunkt detta :) slepp han heilt i gata. 90-> bakluka, sveis rusta, fjern 1000metrane, bytt til rektig list på framskjermen, fjern takgrindane, sot rutane rundt om, lakk speglane, BYTT dei dårlege dørane. garantert dårlegare enn dei ser ut te (bitter erfaring). slepp nedi ein motor bilen fortjenar :chevy el :volvopower: so kjem an seg! detta va kun forslag, og ikkje meint på noken måte som kritikk av bilen. Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhe Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Hehe, det er bra. Får se hva jeg gjør, er nok begrenset hvor mye jeg skal koste på den men. Blir nok til at jeg senker den, og soter ruter og litt sånn først, og litt små lakkering, og dører er jeg ikke helt sikker på. Rekker bare å jobbe med den 1 eller 2 dager i uken så, tar sin tid, men er jo gøy og....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hei, fiks rusten, vekk med 1000metere (evnt bak grillen med de), vekk med spylerviskerene, av med takgrinden, hvite skjermblinkers, senking.. Da er den grom :-) Fjern eller flytt motorvarmer-pluggen også :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg